شهید سلیمانی محور وحدت و همدلی در کشور/راه جبهه مقاومت ادامه دارد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

علمای اهل سنت کردستان:

شهید سلیمانی محور وحدت و همدلی در کشور/راه جبهه مقاومت ادامه دارد

شهید سلیمانی محور وحدت و همدلی در کشور/راه جبهه مقاومت ادامه دارد

سنندج – علمای اهل سنت کردستان ضمن محکوم کردن جنایت های تروریستی آمریکا، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را محور وحدت، همدلی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواندند.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: همزمان با به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای جنایتکار و تروریست آمریکایی موجی عظیم در محکومیت این حرکت ناجوانمردانه و حمایت از فعالیت‌های جبهه مقاومت در سراسر کشور به راه افتاد.

در استان کردستان نیز به دلیل نزدیکی به اقلیم کردستان عراق و همچنین نقشی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این منطقه در مقابله با گروهک تروریستی داعش ایفا کرده بود، میزان استقبال مردم برای حضور در مراسم‌های گرامیداشت شهادت این شهید بزرگوار بسیار بالا بوده است.

در چند روز گذشته اقشار مختلف مردم کردستان با انتشار بیانیه‌هایی این اقدام تروریستی و ددمنشانه آمریکا را محکوم کرده و در کنار این مسئله علما، روحانیون و ماموستایان اهل سنت نیز در گفت و گوهای جداگانه ای با رسانه‌ها در این رابطه مطالبی عنوان کرده‌اند.

جمعی از علمای برجسته اهل سنت استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت اقدام وقیحانه و خبیثانه آمریکای جنایتکار و خائن در به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام، قاطعانه اعلام کردند که انتقام خون پاک شهید سلیمانی از گرگ‌های خونخوار گرفته می‌شود.

شهادت شهید سلیمانی چهره خبیث دشمنان را هویدا کرد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این رابطه گفت: خون پاک شهید سلیمانی سبب تقویت ایستادگی و اقتدار جبهه مقاومت می‌شود.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه به شهادت رساندن سردار سلیمانی باعث شد چهره خبیث دشمنان اسلام نمایان شود، افزود: این حرکت زمینه ساز وحدت تمامی مسلمانان جهان خواهد شد.

امام جمعه بانه نیز با اشاره به اینکه انتقام خون پاک شهید سلیمانی از آمریکای جنایتکار گرفته می‌شود، اظهار داشت: سردار سلیمانی انسانی بزرگ، شریف، غیور، وفادار به نظام و ولایتمدار بود که از گذشته در تحولات منطقه نقش مؤثری داشت و تمام سران کشورهای دشمن ما نیز به قدرت و عظمت شخصیت این شهید اعتراف کرده‌اند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی ادامه داد: آمریکا و دشمنان اسلام و ایران باید بدانند که ملت عزتمند و با شرف ایران هیچگاه نمی‌گذارند خون شهدای آنان مانند سردار قاسم سلیمانی پایمال شود و تا پای جان خود در ادامه راه آنان می‌ایستند.

امام جمعه مریوان نیز طی سخنانی با بیان اینکه دیگر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در هیچ جای دنیا امنیت ندارند، بیان کرد: با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی نیروهای حزب الله عراق و لبنان، نیروهای اسلامی سوریه، یمن و دیگر نیروی اسلامی منطقه همه جنایت آمریکا را محکوم کردند و دیگر هیچ جایی در این منطقه برای آمریکایی‌ها امن نیست.

ماموستا مصطفی شیرزادی یادآور شد: به شهادت رسیدن سردار سلیمانی امروز حس غرور و افتخار را در میان ایرانیان زنده کرده است و بدون شک این اتفاق می‌تواند در ادامه راه انقلاب و پیروی از راه شهدا تأثیر بسیاری در آینده داشته باشد.

شهید سلیمانی مجاهد راه حق بود

امام جمعه سقز نیز در این رابطه با بیان اینکه شهید سلیمانی، مجاهد راه حق بود، گفت: وی مجاهد راه حق و سردار اسلام بود که با تخریب کنندگان دیدن از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مبارزه می‌کرد.

ماموستا سیدحسین حسینی با بیان اینکه شناخت دشمن در هر دوره و زمانه‌ای به بصیرت نیاز دارد، به عمق دشمنی آمریکا و اسرائیل در طول دوران ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انتقام سخت به وقت خود گرفته می‌شود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر، در سخنانی سپهبد شهید قاسم سلیمانی را نماد و مدافع مقاومت اسلامی در منطقه برشمرد و اظهار داشت: شهادت آرزوی سردار بود و این شهادت سرآغازی برای محو شدن آمریکا خواهد شد.

ماموستا عابد نقیبی، حاج قاسم سلیمانی را سردار عرصه شرف، جهاد و مقاومت عنوان کرد و ادامه داد: وی یک مسلمان باعزت و سردار اسلام بود و با شهادت وی، معادله ماندگاری آمریکا در منطقه به هم خواهد خورد.

مسیر و راه شهید سلیمانی همچنان ادامه دارد

امام جمعه موقت شهر سنندج نیز در این رابطه با بیان اینکه جنایت استکبار جهانی از دیدگاه اهل سنت محکوم است، بیان کرد: مسیر و راه شهید سلیمانی قاطعانه ادامه خواهد داشت.

ماموستا محمد راستی یادآور شد: دشمن چند سال بود که در صدد به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود و از این مسئله هراس داشت که تمام کشورهای منطقه را علیه آمریکا متحد کند و به خیال خودشان اکنون پیشدستی کرده‌اند اما از این نکته غافل ماندند که شهادت وی عواقب به مراتب بزرگ‌تری را برای آنان به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خون شهید سلیمانی پایمال نمی‌شود، گفت: خون شهید سلیمانی زوال و نابودی آمریکا و اسرائیل را تسریع می‌کند.

ماموستا معروف خالدی افزود: ریختن خون پاک انسان‌هایی مانند شهید سلیمانی باعث نمایان شدن چهره واقعی تروریست‌ها و حامیان گروه‌های تروریستی در جهان شد و اگر تا چند روز گذشته کسی شک داشت که آمریکا تروریست و حامی تروریست است با به شهادت رساندن سردار سلیمانی شکشان به یقین تبدیل شد.

شهادت سردار سلیمانی جان تازه ای به جبهه مقاومت بخشید

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج نیز در این رابطه اظهار داشت: سپهبد سلیمانی اجازه نداد نیروهای داعشی و آمریکایی از ناموس کُردها سو استفاده کنند و همین مسئله برای جنایتکاران امریکایی به یک عقده تبدیل شده بود.

ماموستا اقبال بهمنی ادامه داد: ذرات مطهر خون این شهید راه دفاع از ارزش‌های اسلامی جان تازه ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد بخشید و تردیدی نیست که تربیت یافتگان مکتب مقاومت این سردار بین المللی سپاه اسلام، جواب دندان شکنی به زیاده خواهی آمریکا و همدستانش خواهند داد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها با ترور سپهبد سلیمانی قلب ملت ایران را جریحه‌دار کردند، بیان کرد: مردم سراسر ایران اعم از تشیع و تسنن و در خارج از کشور به ویژه مردم عراق و سوریه همه از شنیدن این خبر متأثر شدند، چرا که خود را مدیون رشادت‌های این سردار رشید اسلام می‌دانند.

ماموستا ملاهاشم نوری یادآور شد: انسان‌های بزرگ همان گونه که حیاتشان مؤثر است، شهادتشان نیز همین گونه است و اقدامات بزرگی که سردار سلیمانی در منطقه انجام داده بدون شک پس از شهادتش دو چندان خواهد شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران