صالحی‌امیری: موج ایجاد شده قطعا دشمنان را ریشه کَن خواهد کرد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

صالحی‌امیری: موج ایجاد شده قطعا دشمنان را ریشه کَن خواهد کرد

صالحی‌امیری: موج ایجاد شده قطعا دشمنان را ریشه کَن خواهد کرد

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب، هر شهید موج جدیدی ایجاد کرد، گفت: موج ایجاد شده به واسطه شهادت قاسم سلیمانی قطعا دشمن را ریشه کن خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان آئین نکوداشت یاد و نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز در محل وزارت ورزش برگزار شد، سیدرضا صالحی امیری گفت: من هم عرض تسلیت دارم به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش و همچنین خانواده شهدا و رزمندگان.

وی ادامه داد: دشمن فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی این قائله به پایان می رسد اما غافل از اینکه این اتفاق تحول جدیدی در داخل ایجاد کرده و باعث انسجام ملت و گسترش شعله های انقلاب می شود، این موج امید ایجاد می کند.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید اینکه دنیای اسلام دارای وحدت درونی است، خاطرنشان کرد: هر شهیدی بعد از انقلاب موج جدیدی ایجاد کرد. یادمان است زمانیکه مطهری شهید شد یک جریان وفاق و همدلی شکل گرفت، این موضوع را در رابطه با شهادت بهشتی، رجائی، باهنر و … هم داشتیم.

صالحی امیری تاکید کرد: موجی که ایجاد شده قطعا ریشه دشمنان را خواهد کند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران