ضرورت افزایش بودجه کمیته امداد و حمایت از مددجویان

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ضرورت افزایش بودجه کمیته امداد و حمایت از مددجویان

ضرورت افزایش بودجه کمیته امداد و حمایت از مددجویان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ضرورت افزایش بودجه سال آینده کمیته امداد اشاره کرد و گفت: معافیت مددجویان از هزینه‌های عوارض شهری و انشعابات باید دائمی شود.

سید مهدی فرشادان در گفتگو با خبرنگار مهر، افزایش اعتبارات و حمایت از مددجویان کمیته امداد را ضروری دانست و افزود: در مقاطع مختلف و زمانی که دانشجویان و یا دانش آموزان در پرداخت شهریه دچار مشکل می‌شدند و یا مددجویانی که پشت نوبت برای تحت پوشش قرار گرفتن بودند، حمایت‌های مالی کردیم.

وی با اشاره به حمایت از تحصیل مددجویان اظهار کرد: کمک کردیم که ادامه تحصیل دانشجویان و دانش آموزان رایگان باشد و هزینه‌های انشعابات از جمله آب و برق و گاز را برای مددجویان رایگان کردیم.
فرشادان ادامه داد: در راستای فقر مطلق در سال ۹۷ حدود هفت هزار میلیارد تومان اعتبار و در سال ۹۸، بیش از هشت هزار میلیارد تومان اعتبار تعیین کردیم و تعداد مددجویان پشت نوبتی به سمت صفر متمایل شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: همچنین در هر موقعیتی که فراهم بوده مانند تعیین بودجه‌های سنواتی و متمم به مددجویان کمیته امداد به عنوان یک نهاد دلسوزی و حامی کمک کرده‌ایم.
نماینده مردم سنندج در مجلس با اشاره به بحث توانمندسازی و اشتغال مددجویان تاکید کرد: در بحث اشتغال‌زایی نیز اعتبارات قرض‌الحسنه برای اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد را تأمین کردیم.

فرشادان بر ضرورت افزایش بودجه سال آینده کمیته امداد تاکید و تصریح کرد: به دنبال افزایش عدد بودجه نسبت به تورم و شرایط عمومی جامعه هستیم، همچنین سعی ما این است که قوانینی را که در بودجه‌های متمم برای رایگان کردن آب و برق و گاز آوردیم در بودجه سال ۱۴۰۰ بیاوریم و حتی آن را دائمی و در بودجه‌ها ثابت کنیم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران