ضرورت توسعه شبکه‌های انفاق و همدلی در خارج از کشور

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ضرورت توسعه شبکه‌های انفاق و همدلی در خارج از کشور

ضرورت توسعه شبکه‌های انفاق و همدلی در خارج از کشور

عضو هیات امنای کمیته امداد بر ضرورت توسعه شبکه‌های انفاق و همدلی در میان خیران خارج از کشور تاکید کردوگفت: امیدواریم نیکوکاران ایرانی در کشورهای دیگر، طرح اکرام ایتام و محسنین را توسعه دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حسین انواری در دومین همایش تجلیل از خیرین خارج از کشور (والی مهر) که در مشهد برگزار شد، هدف از برگزاری این مراسم را معرفی فعالیت‌های کمیته امداد و ایجاد زمینه برای تشکیل هسته‌های نیکوکاری توسط این حامیان اعلام کرد و افزود: نیکوکاران ایرانی مقیم در خارج از کشور می‌توانند در محل سکونت خود فعالیت‌های نیکوکارانه را توسعه دهند تا شبکه‌های انفاق ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نیکوکاران در کمک کردن، انفاق و احسان کردن به نیازمندان سبقت می‌گیرند، ادامه داد: کمک به نیازمندان توفیقی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

عضو هیات امنای کمیته امداد با عنوان اینکه دستگیری از انسان‌ها زمینه خشنودی خداوند را فراهم می‌کند، اظهار کرد: امیدوارم نیکوکاران ایرانی مقیم در کشورهای دیگر طرح اکرام ایتام را توسعه و ترویج دهند.

در این همایش ۵۰ حامی نیکوکار از ایرانیان مقیم در ۱۳ کشور حضور داشتند که این خیران از ۳۷۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد حمایت دارند. در مجموع حدود ۳۰۰ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران