ظریف: نقش چین در حمایت از مسائل مربوط به ایران بسیار مهم است

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ظریف: نقش چین در حمایت از مسائل مربوط به ایران بسیار مهم است

ظریف وزیر خارجه کشورمان در دیدار با همتای چینی خود تاکید کرد: نقش چین در حمایت از مسایل بین‌المللی از جمله مسایل مربوط به ایران بسیار مهم است.

ظریف: نقش چین در حمایت از مسائل مربوط به ایران بسیار مهم است – اخبار بین الملل –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف صبح امروز وارد پکن شد و بلافاصله با وانگ یی همتای چینی خود دیدار کرد. دو طرف در این دیدار بر گسترش همکاری ها تاکید کردند.

ظریف در دیدار با همتای چینی خود گفت: نقش چین در حمایت از مسایل بین المللی از جمله مسایل مربوط به ایران بسیار مهم است.

وی افزود: ارتقا روابط دو کشور به سطح راهبردی، بیانگر اشتیاق تهران و پکن برای افزایش تعاملات است و باید دو کشور ارتباط نزدیک و چهره به چهره با یکدیگر داشته باشند.

ظریف تاکید کرد: اینکه در آخرین روز سال 2019 با شما و ‌روز گدشته نیز با «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه دیدار داشتم مایه خوشبختی است، این سفرها نشان دهنده آن است که رهبران دو کشور دیدگاه راهبردی نسبت به روابط با چین دارند.

وزیر خارجه کشورمان همچنین گفت: باید ضمن استمرار روابط، در مورد مسایل مختلف رایزنی کنیم و این سفر نیز با همین منظور انجام شده است.

«وانگ یی» وزیر خارجه جمهوری خلق چین نیز در این دیدار گفت: دو کشور در شرایط کنونی نیاز دارند ضمن حفظ ارتباطات در مورد مسایل مختلف با یکدیگر تبادل نظر کنند.

دیدار ظریف با همتای چینی در پکن

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران