عالمیان: کسب سهمیه المپیکِ تنیس روی میز در گرو «قرعه» مناسب است

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

عالمیان: کسب سهمیه المپیکِ تنیس روی میز در گرو «قرعه» مناسب است

عالمیان: کسب سهمیه المپیکِ تنیس روی میز در گرو «قرعه» مناسب است

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه مسابقات انتخابی که پیش روی این تیم است با حضور تیم‌های بزرگ جهان برگزار می‌شود، گفت: برای نتیجه‌گیری از این رقابت نیازمند قرعه مناسب هستیم.

نوشاد عالمیان در گفتگو با خبرنگار مهر از روند پیگیری تمرینات تیم ملی تنیس روی میز در بابل ابراز رضایت کرد و گفت: برای ما ملی پوشان که طی ماه‌های گذشته و به خاطر درگیری رقابت‌های باشگاهی تمرین مشترک و منسجمی نداشتیم، این اردو فرصت خوبی برای هماهنگی بیشتر و کامل‌تر شدن میزان آمادگی بود.

وی تصریح کرد: البته به خاطر درگیر بودن در رقابت‌های باشگاهی از آمادگی لازم دور نبودیم اما این اردو کمک کرد تا با ذهنی متمرکز به رقابت‌های انتخابی المپیک، تمرینات‌مان را ادامه دهیم با این امید که بتوانیم از حضور در این رقابت‌ها نتیجه لازم و موردنظر را کسب کنیم.

این ملی پوش تنیس روی میز با یادآوری اینکه رقابت‌های انتخابی المپیک با شیوه‌ای جدید برگزار می‌شود، ادامه داد: ۹ تیم المپیکی طی دو مرحله و در پایان مرحله مقدماتی (۸ تیم) و مرحله یک هشتم (یک تیم) مشخص می‌شوند. در هر دو مرحله فقط باید با تیم اول همگروه شد تا به سهمیه دست پیدا کرد. همین مسئله سختی کار را مشخص می‌کند آنهم با توجه به نام تیم‌های شرکت کننده و جایگاهی که در تنیس روی میز جهان دارند.

عالمیان در رابطه با شانس تیم ملی تنیس روی میز ایران برای کسب سهمیه از مسابقات گزینشی المپیک تاکید کرد: نمی گویم اصلاً شانس نداریم یا میزان آن کم است اما شکی ندارم که کسب سهمیه از این میدان کار هر تیمی نیست؛ باید خیلی آماده بود و در بهترین شرایط ممکن قرار گرفت تا بتوان نتیجه گرفت. ما الان آمادگی لازم را به حد نیاز داریم اما منتظر قرعه مسابقات هستیم تا وضعیت‌مان از این حیث هم مشخص شود.

وی افزود: اینکه یکی از ۹ تیمِ صاحب سهمیه شویم در گرو قرعه کشی مسابقات و گروهی است که در آن قرار می‌گیریم. قاعدتاً اگر طبق قرعه کشی با تیم‌هایی مانند کره جنوبی، چین تایپه و فرانسه همگروه شویم، وضعیت مان خیلی پیچیده خواهد شد. بنابراین نباید در رابطه با این رقابت‌ها وعده وعید دور از منطق داد.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز همچنین در واکنش به اینکه «یکی از مسئولان پیشین فدراسیون شانس ۹۰ درصدی برای تیم ملی ایران در کسب سهمیه پیش بینی کرده است»، گفت: کاری به این صحبت‌ها نداریم. هر کسی از تنیس روی میز شناخت کامل داشته باشد، می‌داند که از مجموع ۶۴ تیم شرکت کننده در رقابت‌های انتخابی المپیک حداقل ۲۳ – ۲۲ تیم در بالاترین سطح و جزو مدعیان هستند. برخی اظهارنظرها واقعاً غیرحرفه ای است.

وی یادآور شد: به خاطر رقابت‌های باشگاهی که بازیکنان داخلی و لژیونرها درگیر آن بودند، فدراسیون تنیس روی میز نتوانست زودتر از این اقدام به برگزاری اردوی آماده سازی برای ملی پوشان کند اما فکر می‌کنم همین یک مرحله اردویی که در بابل داشتیم، برای ایجاد تقویت آمادگی بازیکنان و هماهنگی میان آنها خوب و به جا بود. یک مرحله اردو هم در مجارستان داریم که قطعاً در حفظ این آمادگی و هماهنگی و بهبود آن تأثیرگذار است.

عالمیان با بیان اینکه پنجشنبه به فرانسه باز می‌گردد تا تیم باشگاهی خود را در لیگ دسته اول این کشور همراهی کند، گفت: تیم من فعلاً در رده دوم لیگ دسته اول فرانسه است و خودم هم صاحب ۱۰ برد و یک باخت هستم. به لحاظ باشگاهی اوضاع خوبی دارم و همین مسئله کمک می‌کند از نظر ذهنی و روانی شرایط ایده آلی داشته باشم. طبق برنامه از فرانسه به مجارستان می‌روم تا به اردوی تیم ملی ملحق شوم.

ملی پوش تنیس روی میز ابراز امیدواری کرد که همه شرایط برای نتیجه گیری در رقابت‌های گزینشی المپیک مهیا شود و بتواند برای سومین دوره متوالی در این رویداد حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های تنیس روی میز گزینشی المپیک ۲ تا ۶ بهمن ماه به میزبانی پرتغال و در بخش تیمی برگزار می‌شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران