عامری: مجلس انقلابی و مقتدر می تواند دولت را به حرکت وادار کند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

عامری: مجلس انقلابی و مقتدر می تواند دولت را به حرکت وادار کند

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اگر مجلس انقلابی، شجاع و دور از فساد روی کار بیاید حق مردم را خواهد گرفت و قطعا مجلس مقتدر می تواند دولت پیر دوازدهم را نیز در دو سال باقی مانده از عمرش به حرکت وادار کند.

عامری: مجلس انقلابی و مقتدر می تواند دولت را به حرکت وادار کند – اخبار سیاسی –

محمدجواد عامری، عضو شورای ائتلاف در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات مجلس یازدهم را زمینه ساز تشکیل مجلسی مقتدر دانست و گفت: برای حل مشکلات مردم، معضلات اقتصادی و معیشتی نیاز است مجلسی با اکثریت نیروهای انقلابی روی کار بیاید تا حامی حقوق مردم و ارزش‌های انقلاب باشد.

عامری با بیان اینکه مجلس مقتدر موتور محرک دولت خواهد بود اظهار کرد: در شرایط کنونی طرح ها و لوایح فراوانی در مجلس وجود دارد که می تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند؛ اما بدلیل عدم وجود برنامه‌ها و نظرات کارشناسی شده، این ظرفیت مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی همچنین بی تدبیری دولت و ناکارآمدی مجلس در اجرای طرح هایی مانند افزایش قیمت بنزین را دلیل فشار مضاعف به طبقات مختلف جامعه خواند و تصریح کرد: دوگانه سوز کردن خودروهای خدمات رسان می‌توانست تا 20 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی ایجاد کند، اما دولت هیچ طرح و اقدامی را به عنوان مقدمه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین اجرا نکرد.

دبیر کل جمعیت ایثارگران با اشاره به تولید روزانه 42 میلیون لیتر LPG در کشور عنوان کرد: از این مقدار ظرفیت تولید شده بنزین فقط 15 میلیون لیتر آن مورد استفاده قرار گرفته و حدود 27 میلیون لیتر بلااستفاده باقی می ماند که با برنامه ریزی درست و استفاده از این منابع سوختی بدون اینکه فشاری به مردم وارد شود امکان صرفه جویی 47 میلیون لیتر بنزین وجود داشت.

عامری با تأکید بر اینکه مجلس مقتدر باید نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی نظارت قانونی داشته باشد گفت: نتیجه عملکرد قوی و بدون هیچگونه وامداری بهبود معیشت مردم خواهد بود که متاسفانه شاهدیم قدرت و نفوذ مجلس در حد یک وزارتخانه تنزل پیدا کرده است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخش دیگری از اظهارات خود با تأکید بر اینکه مجلس آینده باید مانع از معافیت های مالیاتی بی حساب و کتاب شود، افزود: دلیل منطقی برای معافیت پزشکان، وکلا و سلبریتی‌ها از پرداخت مالیات وجود ندارد، آن‌هم در شرایطی که فرهنگیان و کارگران اقشار ضعیف جامعه قبل از دریافت دستمزدهای حداقلی باید مالیات پرداخت کنند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: اگر مجلس انقلابی، شجاع و دور از فساد روی کار بیاید حق مردم را خواهد گرفت و قطعا مجلس مقتدر می تواند دولت پیر دوازدهم را نیز در دو سال باقی مانده از عمرش به حرکت وادار کند.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *