عبدالله دوم: امیدواریم بین ایران و آمریکا تنش‎زدایی شود

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

عبدالله دوم: امیدواریم بین ایران و آمریکا تنش‎زدایی شود

عبدالله دوم: امیدواریم بین ایران و آمریکا تنش‎زدایی شود

شاه اردن با اشاره به اینکه تنش در خاورمیانه بر کل جهان تاثیر خواهد گذاشت؛ از امیدواری برای آرام شدن اوضاع و کاهش تنش میان ایران و آمریکا سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدلله دوم پادشاه اردن در گفتگوی اختصاصی با فرانس ۲۴ در پاسخ به سوالی درباره تحولات منطقه گفت: مسلماً آنچه میان ایران و آمریکا می‌گذرد، ذهن مردم را به خود مشغول کرده است. تا اینجا به نظر می‌رسد که اوضاع رو به کاهش تنش است. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند چراکه نمی‌توانیم هیچ بی‌ثباتی را در این بخش از جهان تحمل کنیم. یک بی‌ثباتی در منطقه ما، اروپا و دیگر بخش‌های جهان را نیز متاثر می‌کند.

وی در آستانه سفر به کشورهای اروپایی درباره احتمال وقوع درگیری میان ایران-آمریکا افزود: اولین پاسخ به این سؤال این است که امیدواریم چنین چیزی رخ ندهد. ظرف چند روز آینده برای ارتباط با رهبران کشورهای اروپایی به منظور بررسی چندین موضوع منطقه‌ای و هماهنگی‌ با آنها به بروکسل، استراسبورگ و پاریس می‌روم و مسئله‌ای که روشن است این است که همه از آنچه که بین آمریکا و ایران رخ می‌دهد، نگران هستند.

عبدالله دوم در واکنش به شهادت سردار سلیمانی افزود: این تصمیمی است که آمریکا اتخاذ کرد. هرچه در تهران اتفاق بیفتد، بر بغداد، امان، بیروت و فرایند صلح (سازش) میان فلسطینیان و اسرائیل تأثیر خواهد گذاشت.

ابراز نگرانی از قدرت‌یابی مجدد داعش و استقرار نظامیان ترکیه در لیبی نیز از دیگر محورهای گفتگوی اختصاصی وی با فرانس ۲۴ بود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران