فتنهٔ جدید جنبش‌سازی‌های خشونت‌گرا و سکولار است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فتنهٔ جدید جنبش‌سازی‌های خشونت‌گرا و سکولار است

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: فتنهٔ جدید تهی کردن معنویت از مستضعفین با جنبش سازی های خشونت گرا و سکولار است

فتنهٔ جدید جنبش‌سازی‌های خشونت‌گرا و سکولار است – اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مجتبی زارعی، عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، در آیین نکوداشت حماسه 9دی و بیانیهٔ گام دوم انقلاب در دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: با بررسی برخی نمادهای مشترک در اعتراضات اخیر منطقهٔ آسیای غربی می‌توان گفت هالیود، سازمان مرکزی امنیت آمریکا و سفارت خانه‌های ضد محور مقاومت کارگردان اصلی خشونت‌های اخیر در عراق، ایران و لبنان بودند شکل‌گیری باندهای خشونت، ترور و کشتارهای بی‌رحمانه با توجه به متن و قالب فیلم جوکر در این کشورها، ادعای گفته شده را تایید می‌کند.

زارعی افزود: مصادرهٔ مطالبات مردم عراق، لبنان و ایران از طریق جنبش سازی‌های خشونت‌گرا با تلفیق روانشناسی، سیاست و هنر صورت گرفته است.

وی گفت: اسناد به دست آمده در عراق ارتباط سردسته های باند جوکرها با کشته‌سازی‌های بی‌رحمانه را نشان داده و رد پای آموزش‌های این گروه را در ایالت نیوجرسی آمریکا معلوم کرده است.
زارعی تصریح کرد: نصب ماسک شخصیت اصلی جوکر یعنی همین شخصیت اصلی فیلم پرفروش هالیود بر صورت باندهای آموزش دیده یا افراد مقلد در کشورهای منطقه حاکی از انتقال پیامی جدید و جنبش سازی های جدید است. جنبشی که می‌گوید من از شکست ها و عقده های فرو خورده سر بر آوردم و برای رسیدن به هدف از هیج جنایتی فرو گذار نمی‌کنم هالیوود با خلق این ذهنیت روان شناختی و توجیه کردن آدمکشی‌ها که مختص عقده‌ها و اضطراب‌های جامعه غربی به‌خصوص آمریکایی است به جهان شرق و آسیای غربی هم نظر دارد.

9 دی شعور سیاسی و آگاهی مردم را نشان دادبیانیه دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت 9 دیتجمع بصیرتی مردم بوشهر در سالروز حماسه 9 دی به روایت تصویر

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس با غیر عادی توصیف کردن خشونت آبان ماه در ایران و اصرار لایهٔ خشونت گرای اعتراضات بر تخریب و کشته سازی گفت: به نظر می‌رسد فتنهٔ جدید در ایران تهی کردن معنویت، حلم و اخلاق از مطالبات مستضعفین است. اگر مردم مستضعف از نظر هستی شناسی و ارزش شناختی در دولت مرحوم رفسنجانی به قشر آسیب پذیر دگرگونی معنا پیدا کردند آمریکا با ترکیب هنر، سینما، سیاست و کار های پنهان اطلاعاتی و رخنه در صفوف مردم تلاش می‌کند.جنبشی جعلی با نام تهیدستان و فرودستان خشونت‌گرا را در سپهر عمومی ایران رونمایی کند.

وی اضافه کرد: ماهیت انقلاب اسلامی ایران و زیست بوم ایرانیان به دلیل کارامدی فرهنگی و استعدادها و تجربیات تاریخی اجازه رشد این جنبش سازی های جعلی برای جایگزینی بر دانش واژه و زیست جهان اسلامی مستضعفین را نخواهد داد چون ایرانیان اساسا مردمانی مدنی و حلیم و صبور هستند در واقع 9دی نماد حلم مدنی در ایران است و جابحایی مستضعفین با گروه‌های جعلی خشونت طلب ممکن نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران