قیمت نفت، ۳۵ درصد رشد کرد

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

کارنامه قیمت نفت در سال ۲۰۱۹ میلادی؛

قیمت نفت، ۳۵ درصد رشد کرد

قیمت نفت، ۳۵ درصد رشد کرد

قیمت نفت خام آمریکا در ۳ ماهه اخیر سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱۳ درصد و در مجموع این سال، حدود ۳۵ درصد جهش کرد تا بهترین عملکرد سالانه خود از ۲۰۱۶ تا کنون را به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت نفت خام آمریکا در ۳ ماهه اخیر سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱۳ درصد و در مجموع این سال، حدود ۳۵ درصد جهش کرد تا بهترین عملکرد سالانه خود از ۲۰۱۶ تا کنون را به ثبت برساند. بر این اساس، این جهش قیمت توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است، آنها انتظار دارند این افزایش در سال پیش رو هم، ادامه پیدا کند.

وارن پایز، استراتژیست تحقیقات انرژی ند دیویس، می‌گوید: صندوق‌های سرمایه‌گذاری از پیش‌بینی افت شدید قیمت به پیش‌بینی رشد شدید قیمت، تغییر استراتژی داده‌اند؛ البته پیش‌بینی‌های رشد قیمت نفت در حال تضعیف است.

هلیما کرافت، استراتژیست آربی‌سی هم می‌گوید: حالا که مشکلات اساسی‌ مانند جنگ تجاری چین و آمریکا در حال حل‌ و فصل شدن است، گویی نوری در انتهای تونل به چشم می‌خورد و قیمت نفت می‌تواند در آینده از این هم بالاتر برود.

قیمت هر بشکه نفت آمریکا در آخرین روز معاملاتی ۲۰۱۹ با ۵۲ سنت کاهش، در ۶۱.۱۶ دلار به کار خود پایان داد. قیمت هر بشکه نفت خام برنت هم با ۶۴ سنت کاهش در ۶۶.۰۳ دلار بسته شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع