مردم از نحوه پرداخت «کمک معیشتی» دولت گله‌مند هستند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ابطحی در تذکر شفاهی:

مردم از نحوه پرداخت «کمک معیشتی» دولت گله‌مند هستند

مردم از نحوه پرداخت «کمک معیشتی» دولت گله‌مند هستند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بسیاری از مردم به نمایندگان مراجعه می کنند و از اینکه بسته معیشتی مشمول آنان نشده است، انتقاد دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: سفیر انگلیس عُرف دیپلماتیک را رعایت نکرده است و وزارت امور خارجه باید وی را به عنوان عنصری نامطلوب اخراج کند.

وی افزود: ما در مجلس طرحی دوفوریتی را برای کاهش مناسبات دیپلماتیک ایران و انگلیس تهیه کرده ایم که لازم است نمایندگان به این طرح رأی مثبت دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر تهدید ایران به تحریم های جدید، تصریح کرد: در چنین شرایطی وزیر امور خارجه کشورمان نباید در برخورد با سفیر انگلیس تعلل کند.

ابطحی در ادامه جلسه با انتقاد از نحوه پرداخت بسته معیشتی از سوی دولت، گفت: بسیاری از مردم به نمایندگان مراجعه می کنند و می گویند که این طرح معیشتی شامل حامل آنان نشده است که باید دولت در نحوه پرداخت بسته معیشتی تجدیدنظر کند.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: دولت حتما برای عملیاتی کردن طرح معیشتی دستور جامع تری به دستگاه های اجرایی دهد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران