مردم تبریز همواره پیشگام و خط شکن انقلاب‌ها بوده‌اند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

مردم تبریز همواره پیشگام و خط شکن انقلاب‌ها بوده‌اند

مردم تبریز همواره پیشگام و خط شکن انقلاب‌ها بوده‌اند

تبریز- دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا خطاب به مردم تبریز و آذربایجان گفت: شما همواره پیشگام، پیش‌قدم و خط شکن در انقلاب‌ها بوده‌اید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی ظهر امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تبریز گفت: خدا را شاکرم که توفیق حضور در میان جمع مردم شریف تبریز را به بنده حقیر داد. از جانب رهبر انقلاب وکالت دارم تا سلام ایشان را به شما مردم شریف تبریز برسانم. شما مردم مؤمن تبریز در طول تاریخ همواره ستون و پشتوانه ایران بوده‌اید.

وی افزود: امروز ۱۹ دی‌ماه است، به یاد می‌آورید حماسه مردم قم و پس از آن قیام حماسی مردم تبریز در چهلم شهدای قم را؟ امروز ۱۹ دی سالروز عملیات کربلای پنج و سالروز شهادت حاج احمد کاظمی است.

وی گفت: رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی خود نسبت به حرکت مردم تبریز در جمع کردن فتنه آبان ماه تجلیل کردند. حاج قاسم سلیمانی، دست پرورده انقلاب و محصول هشت سال دفاع مقدس بود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا همچنین در ادامه در خصوص سردار شهید قاسم سلیمانی ابراز داشت: ایشان یک فرد نبود بلکه یک تفکر است که آرمان جبهه مقاومت بود. ایشان را باید یک جریان نامید و باید یکی از سربازان امام زمان دانست.

وی گفت: حرکت مردم تبریز در روز جمعه و فردای آن در تعطیلی بازار موجب تکثیر روح انقلابی در اتمسفر فضای اعتقادی در جهان بود.

ادامه دارد

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران