مسئولیت تیم فوتبال امید را می پذیریم/ خواست کادر فنی برآورده نشد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

مسئولیت تیم فوتبال امید را می پذیریم/ خواست کادر فنی برآورده نشد

مسئولیت تیم فوتبال امید را می پذیریم/ خواست کادر فنی برآورده نشد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هرگونه نتیجه‌ای که تیم امید گرفت را می پذیریم و نباید صورت مساله را پاک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری در واکنش به حذف تیم فوتبال امید ایران از مرحله گروهی انتخابی المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: باید در مورد تیم امید یک نگاه جامع داشته باشیم. نگاه نتیجه گرا مشکلی از ما حل نمی کند.

وی ادامه داد: تیم امید بستر تربیت کادر برای تیم ملی بزرگسالان است. همچنین باید موانع تیم ملی امید را هم ببینیم. تیم امید با عدم همکاری باشگاه ها مواجه شد. استیلی می‌خواست حداقل دو ماه بازیکنان در اختیارش باشد ولی این اتفاق رخ نداد و برخی بازیکنان شب قبل از آغاز اردو می آمدند.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: باید این واقعیت را درباره رقبای خود که ازبکستان و کره جنوبی بودند قبول کنیم. به نظرم مجموعه تیم تلاش خودش را انجام داد. به نظرم ما ستاره کم نداشتیم و بازیکنان لایق بودند ولی در هماهنگی تیم مشکل داشتیم که آقای استیلی می گفتند باشگاه ها به او بازیکن ندادند تا اردوهای یک ماهه و دوماهه داشته باشیم.

صالحی امیری ادامه داد: در مجموع ما مسئولیت می پذیریم. هر نتیجه ای که به دست بیاید ما مسئولیت قبول می کنیم. باید ضعف ها را پیدا کنیم. پاک کردن صورت مساله هیچ کمکی به ما نمی کند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران