ملایی: شهید سلیمانی بارها پرچم ایران را در کشورهای مختلف و در مبارزه با دشمن برافراشت

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ملایی: شهید سلیمانی بارها پرچم ایران را در کشورهای مختلف و در مبارزه با دشمن برافراشت

بانوی قایقران کشورمان گفت: من احساس کردم مدالم را تقدیم سپهبد سلیمانی کنم که با سایرین متفاوت است و نگاهش و درکش از دنیا با سایر انسان‌ها متفاوت است.

ملایی: شهید سلیمانی بارها پرچم ایران را در کشورهای مختلف و در مبارزه با دشمن برافراشت – اخبار ورزشی –

نازنین ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: از شنیدن خبر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شوکه شدم. ما به واسطه رشادت‌های ایشان روزهای امنی را در کشورمان داشته‌ایم و کسی جرات نداشت امنیت ما را تهدید و نگاه چپ به کشورمان داشته باشد. وی مرد اول محافظ امنیت کشورمان بود و شهادت وی همه مردم را اندوهگین کرده است.

وی در ادامه افزود: در زمانی که مدال را کسب کردم شناخت زیادی از سردار سلیمانی نداشتم‌ اما در همان موقع با مشورت با افشین فرزام، سرمربی تیم ملی با رشادت‌های وی آشنا شدم و همین امر باعث شد مدالم را به ایشان تقدیم کنم. من احساس کردم مدالم را تقدیم کسی کردم که با سایرین متفاوت است و نگاهش، درکش از دنیا با سایر انسان‌ها متفاوت است و مردم می‌توانند روی او به عنوان یکی از اشخاص مهم کشور حساب کنند.

بانوی قایقران کشورمان یارآوری کرد: سردار سلیمانی بارها پرچم ایران را در کشورهای مختلف و در مبارزه با دشمن برافراشت. ما فقط در ورزش پرچم ایران را برفراشته کردیم و تقدیم مدالم به وی حداقل کاری بود که می‌توانستم انجام دهم.

ملایی در پایان گفت: شنیدن خبر شهادت سپهبد سلیمان غمناک و ناراحت کننده است. امیدوارم خانواده ایشان بتوانند این غم بزرگ را تحمل کنند. ما برای آنها آرزوی صبر داریم ولی مطمئنا کار آسانی است. از خداوند می‌خواهم قلب بزرگی برای تحمل این غم به آنها بدهد.

پولادگر: سردار سلیمانی، آمریکا را به لرزه درآورده بودروایت قهرمان بازی‌های پاراآسیایی از اولین دیدار با سردار شهید قاسم سلیمانی/ "شما ورزشکاران همچون برادران جهادی من هستید"

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران