میرزاجانپور: مسابقه با کره‌جنوبی حکم فینال داشت

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

میرزاجانپور: مسابقه با کره‌جنوبی حکم فینال داشت

میرزاجانپور: مسابقه با کره‌جنوبی حکم فینال داشت

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: دیدار تیم‌های ایران و کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک، حکم دیدار نهایی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی میرزاجانپور پس از بازگشت تیم ملی والیبال ایران به تهران درباره کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: جا دارد از همه ملی‌پوشان و کادر فنی تشکر کنم. خوشبختانه به هدفی که داشتیم و برای آن سال‌ها تلاش کرده بودیم، دست یافتیم. خوشحالیم که دل مردم ایران را که در این روزها دغدغه‌های فکری متعددی دارند، برای مدتی هر چند کوتاه خوشحال کردیم. از اتفاقات اخیر در کشور واقعا ناراحتیم و امیدواریم که به زودی وضعیت بهتر شود.

میرزاجانپور درباره مسابقات انتخابی المپیک در جیانگمن و شرایط تیم ایران در این رقابت‌ها، تصریح: تورنمنت خیلی خوبی بود اما استرس زیادی را تجربه کردیم. مسابقه با کره سخت‌ترین دیدار ایران بود. در بازی با کره خیلی تلاش کردیم، خیلی حرص خوردیم و خیلی امتیاز هم از دست دادیم، اما در نهایت در ست پنجم نتیجه مورد نظر را کسب کردیم.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره دیدار نهایی و مسابقه با چین میزبان این رقابت‌ها، گفت: به‌نظر من دیدار نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک یک بازی یک‌طرفه بود و ایران با شکست چین، کسب سهمیه کرد. باید یادآوری کنم که دیدار با کره‌جنوبی برای تیم ایران، حکم فینال این مسابقات را داشت.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران