نام‌گذاری جشنواره قرآن وزارت بهداشت به نام شهید سردار سلیمانی

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ثبت نام از اول بهمن آغاز می شود؛

نام‌گذاری جشنواره قرآن وزارت بهداشت به نام شهید سردار سلیمانی

نام‌گذاری جشنواره قرآن وزارت بهداشت به نام شهید سردار سلیمانی

بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، محمد مهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: ثبت نام و فرایند اجرایی «بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت» یکم بهمن ماه آغاز می شود.

وی گفت: این فرآیند همزمان با نشست توجیهی مسؤولان دبیرخانه جشنواره و کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی در جوار مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان آغاز می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اضافه کرد: در این مراسم که به مدت دو روز و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود از سامانه ثبت نام در جشنواره که امسال ترمیم و به روز رسانی شده است، رونمایی و آیین نامه بیست و پنجمین جشنواره نیز تشریح خواهد شد.

بحرالعلوم خاطرنشان کرد: این دوره از جشنواره را به نام این شهید بزرگوار «حاج قاسم سلیمانی» نام‌گذاری کردیم و بخشی از آن را به شهید سلیمانی اختصاص داده‌ایم. علاقمندان به این شهید بزرگوار می‌توانند در چند رشته، در این بخش شرکت کنند.

وی افزود: این مراسم با حضور دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می‌شود و رؤسای دانشگاه‌های همجوار، مسؤولان فرهنگی کشور و خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به این گردهمایی دعوت می‌شوند که امیدواریم در این مراسم شرکت کنند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اضافه کرد: بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود. تاریخ دقیق این جشنواره هنوز مشخص نشده و به این دلیل که وزارت بهداشت امسال میزبان جشنواره ملی دانشجویان است، لازم است برای تعیین تاریخ دقیق بررسی بیشتری انجام شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران