نحوه پوشش بیمه ای باغداران و مزرعه داران تشریح شد

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

نحوه پوشش بیمه ای باغداران و مزرعه داران تشریح شد

نحوه پوشش بیمه ای باغداران و مزرعه داران تشریح شد

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی در خصوص بیمه تامین اجتماعی باغداران و مزرعه داران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن زدا در پاسخ به این سوال که آیا باغداران نیز می‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند یا خیر؟ گفت: اگر مزرعه یا باغ افراد، سند مالکیت داشته باشد و دارای حدود و ثغور نیز باشد و آنجا کار کشاورزی هم انجام شود می‌توانند تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرند.

وی افزود: اما باغداران توجه داشته باشند که صندوق روستاییان و عشایر هم در این خصوص فعالیت می‌کند و در شهرها و بخشهایی که زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد مالکان می‌توانند از طریق صندوق روستاییان و عشایر خود را بیمه کنند.

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: اما اگر فکر می‌کنند که باغ و مزرعه به صورت کارگاه است و در آن کار تولیدی و بیمه‌ای انجام می‌شود کارگر دارد و سند مالکیتش نیز مشخص است و همچنین دارای کارفرما هم هست آماده هستیم در خدمتشان باشیم و آنها را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در بیاوریم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران