هفتادمین دوره آموزش زبان فارسی در بنگلادش آغاز شد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

به همت رایزنی فرهنگی ایران؛

هفتادمین دوره آموزش زبان فارسی در بنگلادش آغاز شد

هفتادمین دوره آموزش زبان فارسی در بنگلادش آغاز شد

هفتادمین دوره آموزشی زبان و ادبیات فارسی در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در آیین افتتاحیه هفتادمین دوره آموزش زبان و ادبیات فارسی در بنگلادش، سید حسن صحت، رایزن فرهنگی کشورمان در این کشور با اشاره به اهمیت و نقش فراگیری زبان دوم در دنیای امروز، بر مزایا و دستاوردهای یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان و فرهنگ مشترک بین ایران و شبه قاره تأکید کرد.

وی همچنین با بیان تهدیدات رییس جمهور آمریکا مبنی بر زدن اماکن فرهنگی ایران، این موضوع را نشانگر غبطه آمریکا به فرهنگ و تمدن دیرینه ملت ایران دانست.

رایزن فرهنگی کشورمان با اشاره به محکومیت جهانی این تهدید، حمله به مراکز فرهنگی را که میراث مشترک بشریت است، طبق معاهدات بین‌المللی جنایت علیه بشریت برشمرد.

در ادامه این آیین فارسی‌آموزان دلایل و انگیزه‌های خویش از فراگیری زبان و ادبیات فارسی را مواردی همچون درک و فهم بهتر اشعار شعرای پارسی‌گو، آشنایی بیشتر با فرهنگ ایرانی و اسلامی، استفاده بیشتر از فیلم‌ها و موسیقی‌های ایرانی و یافتن فرصت‌های شغلی بیشتر عنوان کردند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران