واکنش جالب "محسن هاشمی" به پاسخ دولت درباره کمک به حمل‌ونقل عمومی تهران

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

واکنش جالب "محسن هاشمی" به پاسخ دولت درباره کمک به حمل‌ونقل عمومی تهران

"محسن هاشمی" رئیس شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود به ادعاهای طرح شده در توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره کمک دولت به بخش حمل‌ونقل عمومی تهران واکنش نشان داد.

واکنش جالب "محسن هاشمی" به پاسخ دولت درباره کمک به حمل‌ونقل عمومی تهران – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ روز گذشته و در پی اظهارات "محسن هاشمی" رئیس شورای شهر تهران مبنی بر اینکه "سرانه‌ محیط زیستی و حمل و نقل عمومی تهرانی‌ها در بودجه 99 در حد صفر است" سازمان برنامه‌و‌بودجه کشور، توضیحاتی را برای رسانه‌ها ارسال و با ارائه اعداد و ارقامی از علکرد دولت در اختصاص بودجه به حوزه حمل‌ونقل عمومی دفاع کرد.

اما عصر امروز، "محسن هاشمی" رئیس شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در واکنش به ادعاهای طرح شده در توضیحات سازمان برنامه و بودجه نوشت:

"سازمان برنامه و بودجه، مجموع اعتبار یارانه بلیط مترو برای امسال را 80 میلیارد تومان اعلام کرده که با سهم متروی تهران از این مبلغ می‌توان هزینه‌های یک هفته از سال را در شرکت بهره‌برداری مترو تامین کرد! ممنونم از این سازمان که روشن کرد کمک دولت به حمل‌ونقل عمومی تهران چقدر ناچیز است!"

شورای شهر تهران , شهرداری تهران , محسن هاشمی ,

پاسخ سازمان برنامه‌وبودجه به ادعای هاشمی درباره صفر شدن بودجه حمل‌ونقل عمومی تهرانحل بخش عمده آلودگی هوا در گرو پرداخت بدهی 45 هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌ها!

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران