وحشت رژیم صهیونیستی از انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

وحشت رژیم صهیونیستی از انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران

وحشت رژیم صهیونیستی از انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران

اظهارات نتانیاهو مبنی بر اینکه ترور قاسم سلیمانی به آمریکا مربوط می شود و نه تل آویو، حاکی از وحشت شدید صهیونیستها از انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «رونتر نت»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست اخیر کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی سخنانی را در خصوص ترور شهید سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در چرخشی آشکار در مواضع پیشین خود مدعی شد که ترور شهید سلیمانی ربطی به تل آویو نداشته و به آمریکا ارتباط پیدا می‌کند.

نتانیاهو مدعی شد که تل آویو در این خصوص دخالتی نمی‌کند.

این اظهارات نتانیاهو در حالی است که وی پیشتر بلافاصله پس از ترور شهید سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی، از این اقدام ابراز خوشحالی کرده و این جنایت را به واشنگتن تبریک گفته بود.

بنابراین، پر واضح است که اظهارات نتانیاهو مبنی بر اینکه ترور شهید سلیمانی به آمریکا مربوط می‌شود و نه تل آویو، حاکی از وحشت شدید صهیونیست‌ها از انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران