وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال تعامل خوبی دارند

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال تعامل خوبی دارند

وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال تعامل خوبی دارند

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی بر تعامل میان وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال در برگزاری انتخابات این فدراسیون تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شروین اسبقیان با اشاره به صحبتهای مطرح مبنی بر انتصابی بودن ریاست برخی فدراسیون ها گفت: برنامه مورد نظر برای انتصابی کردن ریاست فدراسیون ها نیست اما شرایط فدراسیون های صنفی برای ریاست تغییر می کند.

وی با بیان اینکه اعضای مجمع این دسته فدراسیون ها دستخوش تغییرات خواهد شد، یادآور شد: این مسئله و ضوابط آن در حال تدوین است. مثلا در فدراسیون پزشکی ورزشی حضور نماینده ورزشکاران و داوران مانند سایر فدراسیون ها معنایی ندارد.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی با تاکید بر اینکه دغدغه وزارت ورزش تعیین تکلیف ریاست فدراسیون هاست، گفت: در برخی فدراسیون ثبت نام ها انجام شده، کمیسیون تطبیق هم تشکیل شده اما هنوز نتیجه استعلام از نهادهای نظارتی نیامده است. به محض دریافت پاسخ تاریخ انتخابات را اعلام می کنیم.

اسبقیان در مورد اینکه وصعیت فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند و انتخابات آنها خاطرنشان کرد: به طور حتم تا پایان سال تکلیف فدراسیون ها به ویژه المپیکی ها مشخص می شود، فرصت هست.

وی همچنین با بیان اینکه وزارت ورزش پیگیر برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال است، گفت: وزیر نشستی با مسئولان فدراسیون فوتبال داشت. تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. خوشبختانه تعامل خوبی بین بهاروند و مجموعه وزارت ورزش وجود دارد و به زودی شاهد تصمیم گیری خواهیم بود. آنچه اتفاق می افتد به نفع فوتبال کشور است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران