وزیر اطلاعات: 9 دی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

وزیر اطلاعات: ۹ دی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

حجت‌الاسلام علوی در پیامی به مناسبت یوم الله ۹ دی تاکید کرد: فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت ، یاد آور خلق حماسه‌ای است که با درک ، بینش ملت بزرگ ایران اسلامی بوقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

وزیر اطلاعات: 9 دی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت – اخبار سیاسی –

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت یوم الله 9 دی تاکید کرد: فرا رسیدن 9 دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت ، یاد آور خلق حماسه ای است که با درک ، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی بوقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

در ادامه این پیام آمده است: اینک که یک دهه ازعظمت آن حرکت تاریخ ساز می گذرد و این عظمت، با شکل گیری دسیسه های ناکام پیدا و پنهان استکباری، بیش از پیش جلوه نموده، دوستداران انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به توصیف و تحسین آن حضور باشکوه و سرنوشت ساز وا می دارد.

مقدم‌فر در گفت‌وگو با تسنیم: مردم با حضور شکوهمند در حماسه 9 دی ‌سناریوی دروغین دشمنان را تغییر دادند

اینجانب روز پرافتخار و غرور آفرین نهم دی را به محضر با سعادت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) و ملت آگاه ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

یقینا سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، با استعانت از الطاف خفیه الهی ، آنی در انجام وظایف خطیر خویش تعلل نورزیده و در حفظ و حراست از امنیت پایدار این نظام مقدس، دستاوردهای امام راحل (رضوان الله تعالی) و شهدای والامقام از هیچ کوشش و جانفشانی ، دریغ نخواهند نمود.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران