وزیر ورزش: سازمان خصوصی‌سازی روند واگذاری سرخابی‌ها را آغاز کند

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

وزیر ورزش: سازمان خصوصی‌سازی روند واگذاری سرخابی‌ها را آغاز کند

وزیر ورزش: سازمان خصوصی‌سازی روند واگذاری سرخابی‌ها را آغاز کند

وزیر ورزش با بیان اینکه اوضاع پرسپولیس و استقلال نسبت به قبل بهتر است به روند خصوصی سازی آنها اشاره کرد و گفت: از سازمان خصوصی سازی می خواهم هرچه سریعتر مقدمات واگذاری را آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر در دویست و بیست و هفتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد وخاطره شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با افراطی گری و خشونت و مبارزه با تکفیری‌ها و بخصوص ریشه کردن داعش بود. امروز مشکل بزرگ آمریکا دیگر قاسم سلیمانی نیست بلکه شهید قاسم سلیمانی است که خون آن شهید موجب وحدت پرشکوه شیعیان و مسلمانان و مردم ایران در مبارزه علیه جنایات و مظالم دولت امریکا شده است.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از نشست شورای معاونان بعد از ارائه گزارش نشست‌های مشترک سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از همکاری دو سازمان خصوصی سازی و بورس گفت: جلسات واگذاری دو باشگاه با هدف خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس به خوبی پیش می‌رود. با توجه به پیشرفت کارشناسی خوبی که در این بخش داشته ایم از سازمان خصوصی سازی می‌خواهم هرچه سریع‌تر مقدمات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را شروع کند.

وی ادامه داد: تعیین و تکلیف سرمایه و بدهی‌ها و حسابرسی و شفافیت دو باشگاه از مهمترین دست آوردهای ما در مدیریت این دو باشگاه بوده است. استقلال و پرسپولیس امروز نسبت به گذشته وضع بسیار بهتری دارند.

سلطانی فر درباره احیای حق پخش تلویزیونی برای ورزش کشور در لایحه بودجه سال آینده گفت: با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حق پخش تلویزیونی ورزش با شرایط مطلوبی در قانون بودجه سال آینده برای ورزش کشور احیا می‌شود و از محل اعتبارات این بخش کمک بزرگی به ورزش و قهرمانان و توسعه ورزش و بخصوص فدراسیون‌های ورزشی و ورزش همگانی و ورزش زنان خواهد شد.

وزیر ورزش با بیان اینکه اوضاع پرسپولیس و استقلال نسبت به قبل بهتر است به روند خصوصی سازی آنها اشاره کرد و گفت: از سازمان خصوصی سازی می‌خواهم هرچه سریع‌تر مقدمات واگذاری را آغاز کند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران