وضعیت خاص فرهاد مجیدی و سه بازیکن استقلال

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

وضعیت خاص فرهاد مجیدی و سه بازیکن استقلال

وضعیت خاص فرهاد مجیدی و سه بازیکن استقلال

تیم فوتبال استقلال امروز در حالی به مصاف تیم الکویت می‌رود که ۳ بازیکن ممکن است امروز برای اولین بار با پیراهن این تیم بازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران سرانجام و پس از کش و قوس‌های فراوان امروز نخستین دیدار آسیایی‌اش را انجام می‌دهد که این یک بازی از مرحله پلی آف است.

آبی پوشان در حالی امروز نخستین بازی فصل آسیایی شأن را انجام می‌دهند که فرهاد مجیدی برای اولین بار به عنوان سرمربی (دائم) روی نیمکت این تیم می‌نشیند و (چه موقت، چه دائم) این نخستین تجربه مجیدی در نقش سرمربی در یک دیدار آسیایی و یک دیدار خارج از کشور است.

اما به جز مجیدی، ۳ بازیکن در اردوی آبی پوشان می‌باشند که در صورت حضور در میدان، نخستین بازی خود را با پیراهن استقلال انجام می‌دهند.

ارسلان مطهری مهاجم باتجربه‌ای که در نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان ملحق شد و بیش از سایرین شانس حضور در میدان را دارد، یکی از این ۳ بازیکن است.

محمد بلبلی وینگر جوانی که ابتدای فصل به جمع آبی پوشان اضافه شد و به دلیل محرومیت در نیم فصل نخست مجوز بازی پیدا نکرد، یکی دیگر از این بازیکنان است که ممکن است امروز طعم بازی با پیراهن استقلال را بچشد.

عظیم گوگ مدافع جوانی که بعد از دو سال جدایی از جمع آبی پوشان بار دیگر به این تیم پیوسته و او نیز در صورتی که امروز برای تیمش بازی کند، نخستین بازی فصلش با پیراهن این تیم خواهد بود.

در بین این ۳ بازیکن، عظیم گوگ قبلاً تجربه بازی با پیراهن استقلال را داشته اما دو بازیکن دیگر هنوز چنین تجربه‌ای نداشته اند.

دیدار آبی پوشان تهران مقابل الکویت امروز و از ساعت ۱۷:۵۰ در دبی برگزار می‌شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران