پایان کار 6 ساله رئیس آژانس جهانی ضددوپینگ

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پایان کار ۶ ساله رئیس آژانس جهانی ضددوپینگ

رئیس آژانس جهانی ضددوپینگ با انتشار نامه‌ای از پایان کار ۶ ساله خود در این نهاد خبر داد.

پایان کار 6 ساله رئیس آژانس جهانی ضددوپینگ – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کرایگ ردی، رئیس کانادایی آژانس جهانی ضددوپینگ (WADA) امروز از این سمت کنار می‌رود و ویتولد بانکای لهستانی جایگزین او می‌شود.

کرایگ ردی در بخشی از نامه خداحافظی خود از آژانس جهانی ضددوپینگ در پایان 6 سال فعالیت آورده است:

پایان سال 2019 رسید و برای من 6 سال ریاست در وادا افتخاری بسیار بزرگ بود. کا در این نهاد سخت و شیرین بود. ما گاهی حتی با تهدیدهای غیرقابل تصوری برای ورزش پاک مواجه هستیم. اقدام‌هایی برای مقابله با این تهدیدهای طوفانی انجام دادیم تا پیش از این اندازه طول نکشند.

وادا که بیشتر از 20 سال پیش برای ترویج، هماهنگی و تعیین قوانین مبارزه با دوپینگ تاسیس شد اکنون قدرتمندتر از هر زمانی است. با نگاه به گذشته درک این مساله که وادا چقدر پیشرفت کرده است تعجب‌‌آور خواهد بود. از نحوه واکنش‌های وادا به چالش‌هایی که در طول شش سال اخیر با آن مواجه شده خوشحالم. ما به ویژه دباره بحران دوپینگ روسیه صحبت می‌کنیم. در این پرونده تیم برجسته تحقیقاتی حضور داشتند که می‌توانیم آنها را بهترین کارشناسان حوزه خود در ورزش بنامیم. هر چند در نهایت رأی محرومیت 4 ساله ورزش روسیه از سوی وادا در دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) مورد داوری قرار خواهد گرفت اما ما اراده، تجربه و ابزارهای قانونی خود را برای مقابله با این فریب و فساد بی‌سابقه نشان دادیم.

وزیر ورزش روسیه: حضور ورزشکاران ما بدون پرچم در المپیک اشتباه است

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران