پرچمی که در دست سردار سلیمانی بود به زمین نخواهد افتاد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پرچمی که در دست سردار سلیمانی بود به زمین نخواهد افتاد

پرچمی که در دست سردار سلیمانی بود به زمین نخواهد افتاد

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: جامعه ورزش هم داغدار از دست دادن یک سردار بزرگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدشروین اسبقیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: متأسفانه یکی از بزرگترین مردان ایران را از دست دادیم. آمریکای جنایتکار با شهید کردن سردار سلیمانی نشان داد که همچنان دست از سر ایران بر نمی دارد و به دنبال ضربه زدن به کشور ماست.

وی افزود: مقام معظم رهبری یکی از بزرگترین مردان خود را از دست داد. البته حاج قاسم سلیمانی همیشه در بین مردم ایران زنده است و هرگز فراموش نخواهد شد.

اسبقیان گفت: حضور جامعه ورزش در این مراسم پرشکوه، مشخص می کند ورزشکاران همانند همه مردم به سردار سلیمانی عشق داشتند و می دانند او چه زحماتی برای امنیت کشور کشیده است. بنابراین وظیفه خود می دانستند که در این مراسم حضور پیدا کنند و ولایتمداری خود را ثابت کنند.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: آمریکا مطمئن باشد پرچمی که در دست سردار سلیمانی بود، بر زمین نمی افتد. به طور حتم مسئولان کشور ما انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت و آمریکا تازه متوجه می شود که چه اشتباه بزرگی انجام داده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران