پیروان «مکتب سلیمانی» دشمن‌شناس هستند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سالک در گفتگو با مهر:

پیروان «مکتب سلیمانی» دشمن‌شناس هستند

پیروان «مکتب سلیمانی» دشمن‌شناس هستند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه سردار سلیمانی دشمن شناس دقیقی بود تصریح کرد:پیروان مکتب سلیمانی هم باید آگاه باشند و دشمنان را بشناسند و در مقابل آنان ایستادگی و مقاومت کنند.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مکتب سلیمانی چه رویکردها و سیاست‌هایی را در زمینه مقاومت داشت، گفت: فهم مکتب سلیمانی مستلزم توجه به مجموعه اعتقادات او است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه به ارزش‌های دینی و اسلامی توجه داشت، ادامه داد: وی علم و آگاهی منحصر به فردی نسبت به محیط اطراف خود داشت و خود را با محتوای دین تطبیق می‌داد و خودسازی کرده بود تا بتواند دیگرسازی کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیروان مکتب سلیمانی قطعاً می‌دانند که باید در مقابل کسانی که در جهان موجب ناامنی، جنگ، اختلاف و تفرقه شده اند، بایستند و تا پیروزی در مقابل استکبار جهانی باید مقاومت کنند.

سالک افزود: پیروان مکتب سلیمانی در مقابل کسانی که مخل امنیت جهانی هستند، ایستادگی و مقابله می‌کنند و خودشان را به تأسی از سردار سلیمانی، فدای اسلام و ارزش‌های دینی می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رمز موفقیت سردار سلیمانی آن بود که دقیقاً پشت سر مقام معظم رهبری و مطیع محض ایشان بود و پا جای پای رهبر معظم انقلاب در احیای مسائل دینی و مقابله با دشمنان جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی می‌گذاشت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی دشمن شناس دقیقی بود و به خوبی توطئه‌های آنان را می‌شناخت، تصریح کرد: پیروان مکتب سلیمانی هم باید آگاه باشند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دیگر ملل جهان اسلام را به خوبی بشناسند و در مقابل آنان ایستادگی و مقاومت کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران