پیکر شهید ابومهدی مهندس وارد فرودگاه آبادان شد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پیکر شهید ابومهدی مهندس وارد فرودگاه آبادان شد

پیکر شهید ابومهدی مهندس وارد فرودگاه آبادان شد

آبادان – لحظاتی پیش پیکر مطهر شهید مجاهد ابومهدی المهندس جانشین بسیج حشد الشعبی عراق وارد فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک این شهید بزرگوار در بدو ورود مورد استقبال پرشور مسئولان و مردم شهرهای آبادان و خرمشهر قرار گرفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده آئین وداع مردم آبادان با این شهید گرانقدر در مقابل زیارتگاه سید عباس واقع در ایستگاه ۱۲ انجام و سپس پیکر شهید توسط مردم آبادان و خرمشهر از محل یاد شده تا فلکه فرودگاه و سپس مقابل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تشییع می‌شود.

همچنین مردم ولایی خرمشهر نیز که از ساعات اولیه صبح با استفاده از ۶ دستگاه اتوبوس برای شرکت در آئین به فلکه فرودگاه آبادان آمده و اجتماع کرده‌اند با ملحق شدن به مردم آبادان از پیکر شهید استقبال می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای وداع مردم خرمشهر با پیکر شهید ابومهدی المهندس آئینی در محل میدان مقاومت خرمشهر برگزار و سپس پیکر مطهر شهید برای انتقال به عراق به مرز شلمچه انتقال داده می‌شود.

مردم قدرشناس، مقاوم و همیشه در صحنه شهرهای آبادان و خرمشهر هیچگاه تلاش‌ها و کمک‌های این مرد بزرگ در بحران سیل را که دوشادوش سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای شهرهایشان کشیدند را فراموش نمی‌کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران