چند دقیقه بی‌نظمی باعث شد به کره‌جنوبی ببازیم

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

چند دقیقه بی‌نظمی باعث شد به کره‌جنوبی ببازیم

چند دقیقه بی‌نظمی باعث شد به کره‌جنوبی ببازیم

هافبک تیم فوتبال امید ایران با اظهارتاسف از نتیجه این تیم در بازی با کره جنوبی گفت: باید قدر این فرصت را می دانستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا دهقانی درباره شکست دو بر یک تیم فوتبال امید ایران مقابل کره جنوبی در رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت:با تمام وجود در این دو بازی تلاش خودمان را کردیم و قطعا هیچ کدام از بچه ها کم کاری نکردند اما در دقایقی از بازی تمرکز خودمان را از دست دادیم و نتوانستیم خواسته های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که شکل تیمی و انسجام داشتیم ازبکستان و کره نمی توانستند به دروازه ما نزدیک شوند اما چند دقیقه بی نظم شدیم و همین برای دریافت گل کافی بود چون مقابل تیم حرفه ای و قدرتمندی بازی کردیم. با این وجود نیمه دوم کره ای ها در زمین خودشان حبس بودند و ما فشار زیادی روی دروازه آنها وارد کردیم. بچه ها با جان و دل تلاش کردند اما بدشانس بودیم.

هافبک تیم امید همچنین گفت: منصفانه باید بگوییم که همه چیز برای ما فراهم بود. کادر فنی و آقای استیلی در این مدت برای تیم همه کار کردند. اردوها، بهترین امکانات، شرایط تغذیه مناسب و همه چیز فراهم بود. حتی حریفان را به خوبی آنالیز کردیم و می دانستیم چه برنامه ای برای ضربه زدن به ما دارند اما متاسفانه دچار اشتباه شدیم و امیدوارم بتوانیم در بازی آخر این نتیجه را جبران کنیم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران