کردستان باید برای بازی های ۲۰۲۲ چین نماینده داشته باشد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

کردستان باید برای بازی های ۲۰۲۲ چین نماینده داشته باشد

کردستان باید برای بازی های ۲۰۲۲ چین نماینده داشته باشد

سنندج – رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت:هیئت نابینایان و کم بینایان کردستان از همین امروز باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا بتواند برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲ چین نماینده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مظلومی ظهر سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هسئت نابینایان و کم بینایان استان کردستان، اظهار داشت: مجامع، هیئت ها و فدراسیون همه باید با یکدیگر همراه باشند تا بتوانند در ورزش قهرمانی کشور به موفقیت برسند.

وی افزود: هنوز هم پس از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب کمبودها و مشکلات بسیاری در حوزه ورزش به ویژه ورزش ناببینایان و کم بینایان از لحاظ امکانات و تجهیزات داریم که باید با تعامل از کمترین امکانات بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور ادامه داد: استان کردستان در رشته های گلبال، شطرنج، پاورلیفتینگ و پرس سینه در بخش آقایان و خانم ها در بین ورزشکاران نابینا و کم بینا استعدادهای بسیاری دارد که می تواند با برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر روی تعدادی از این ورزشکاران برای بازی های آسیایی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در تیم ملی نماینده داشته باشد.

مظلومی یادآور شد: کردستان می تواند با سمایه گذاری برای پرورش قهرمان های جوان و نوجوان در آینده در مسابقات مختلف ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتند داشته باشد.

وی بیان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی نیز بین اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیئت نابینایان و کم بینایان این استان وجود دارد که همین امر می تواند زمینه ساز موفقیت ورزشکاران در رشته های ورزشی زیر نظر این فدراسیون باشد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران