گزینه ذوب‌آهن علی دایی بود/ مذاکره با سرمربی خارجی در دستور کار

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

گزینه ذوب‌آهن علی دایی بود/ مذاکره با سرمربی خارجی در دستور کار

گزینه ذوب‌آهن علی دایی بود/ مذاکره با سرمربی خارجی در دستور کار

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: پس از بررسی و بحث و تبادل نظر اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن مقرر شد مذاکره با گزینه خارجی سرمربیگری در دستور کار باشگاه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جمشیدی در ارتباط با انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سیاست مد نظر هیات مدیره و مدیریت باشگاه همواره بر حمایت از تیم های ورزشی باشگاه به ویژه تیم فوتبال بوده و یقینا بایستی فردی سکان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را به دست گیرد که در خور شان، جایگاه و قدمت دیرینه ذوب آهن باشد.

وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط کلی فوق، قصد داشتیم که از گزینه های مطرح داخلی استفاده نماییم که نمونه بارز آن آقای علی دایی بودند ولی بنا بر مواردی که قبلا و توسط ایشان مطرح شد این کار انجام نپذیرفت و با جمع بندی نهایی که صورت گرفت تصمیم بر استفاده از سرمربی بین المللی و دارای سوابق روشن برای سکان داری تیم فوتبال گردید که مذاکرات لازم در این زمینه با چندین گزینه مطرح، آغاز گردیده که به زودی و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی لازم در این ارتباط صورت می پذیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه در زمان نقل وانتقالات هستیم، اظهار کرد: باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز تیم در پست های مورد نظر است و با تایید کمیته فنی باشگاه، مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته که این بازیکنان طی روزهای آینده معرفی و به تمرینات تیم اضافه می شوند.

وی همچنین ابراز کرد: با توجه به نیاز ضروری به انسجام بهتر تیم و انجام تمرینات با کیفیت بالاتر، در صدد برگزاری اردوی با کیفیت تحت نظر کادر فنی و سازمان فوتبال باشگاه در مکان مناسب می باشیم که محل آن متعاقبا اعلام می گردد.

جمشیدی همچنین گفت: با نظر کمیته فنی باشگاه و تا هنگام معرفی سرمربی جدید تیم، هماهنگی های لازم برای برگزاری با صلابت تمرینات و برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم های فوتبال کشور صورت گرفته که به زودی برنامه زمان بندی آن اعلام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان اظهار کرد: بایستی از صبر و شکیبایی هواداران راستین، دلسوزان واقعی باشگاه و مسئولین ذیربط کشوری و استانی که همواره یار و یاور مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه بوده اند سپاس گذاری نموده و به ایشان اطمینان قلبی دهم که در نیم فصل دوم ، شاهد نتایج بهتری که در شان و جایگاه واقعی ذوب آهن باشد، خواهند بود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران