۷۳۷ مکس توسط دلقک‌ها طراحی شده و توسط میمون‌ها نظارت شده است!

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

انتشارپیام کارکنان شرکت بوئینگ:

۷۳۷ مکس توسط دلقک‌ها طراحی شده و توسط میمون‌ها نظارت شده است!

۷۳۷ مکس توسط دلقک‌ها طراحی شده و توسط میمون‌ها نظارت شده است!

انتتشار بیش از ۱۰۰ صفحه از پیام‌های داخلی شرکت بوئینگ به بحرانی تازه برای این شرکت تبدیل شده است. در برخی از این پیام‌ها کارکنان شرکت سازمان نظارت بر هوانوردی آمریکا را به سخره گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، انتشار بیش از ۱۰۰ صفحه از پیام‌های داخلی شرکت بوئینگ به بحرانی تازه برای این شرکت تبدیل شده است. در برخی از این پیام‌ها کارکنان شرکت سازمان نظارت بر هوانوردی آمریکا را به سخره گرفته‌اند.

این بحران تازه به دنبال آن رخ می‌دهد که با زمین‌گیر شدن هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس در جهان پس از ۲ سقوط مرگبار این مدل، سهام شرکت در وضعیت رو به افولی به سر می‌برد. بوئینگ این پیام‌ها را به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام بر روی ایمنی هواپیمای ۷۳۷ مکس، در اختیار اداره نظارت بر هوانوردی فدرال آمریکا قرار داده است.

در یکی از این پیام‌ها که به آوریل ۲۰۱۷ مربوط می‌شود یکی از کارکنان شرکت گفته است: هواپیمای ۷۳۷ مکس توسط دلقک‌هایی طراحی شده که آنها هم توسط میمون‌ها مورد نظارت قرار می‌گرفتند.

در یک پیام دیگر یکی از کارکنان بوئینگ گفته است امیدوار است بتوانند ناظران را دوره کرده تا آنها را به سمتی که مورد نظر شرکت است هدایت کنند.

در فوریه ۲۰۱۸، تنها چند ماه قبل از سقوط هواپیمای مکس ۷۳۷ اندونزی، یکی از کارکنان بوئینگ از همکار خود می‌پرسد آیا حاضر است خانواده خود را سوار هواپیمای ۷۳۷ مکس کند، همکار او در پاسخ می‌گوید نه، حاضر نیستم!

همچنین در این پیام‌ها مشخص شده است که بوئینگ با سواستفاده از نفوذ خود برگزاری دوره‌های آموزشی و شبیه‌سازی پرواز برای خلبانان ۷۳۷ مکس را از حالت اجباری خارج کرده است. برگزاری این دوره‌ها بار مالی قابل‌توجهی داشته و دستگاه نظارت بر هوانوردی آن را اجباری می‌دانسته است.

در یکی از پیام‌ها یکی از کارکنان بوئینگ گفته است مقامات ناظر هوانوردی هند حتی (از آمریکا هم) احمق‌تر هستند.

بوئینگ در بیانیه‌ای در واکنش به انتشار این اسناد اعلام کرد: این پیام‌ها نشان‌دهنده شرکت کنونی بوئینگ و آن شرکتی که ما باید باشیم نیستند و کاملاً غیرقابل قبول می‌باشند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع