درخواست بودجه‌ برای تقویت حوزه معیشت، راهبری و بنیه دفاعی نیروهای مسلح

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

درخواست بودجه‌ برای تقویت حوزه معیشت، راهبری و بنیه دفاعی نیروهای مسلح

وزیر دفاع با اشاره به نیاز بودجه برای حوزه معیشت، راهبری نیروهای مسلح و بنیه دفاعی، گفت: در نشست خود با اعضای یکی از کمیته های کمیسیون تلفیق بودجه در مورد امکان این کمک و منابعی که می‌توان برای آن‌ها فراهم کرد، صحبت شد.

درخواست بودجه‌ برای تقویت حوزه معیشت، راهبری و بنیه دفاعی نیروهای مسلح – اخبار سیاسی –

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در توضیح نشست امروز خود با اعضای یکی از کمیته‌های کمیسیون تلفیق بودجه به گفت: با توجه به بررسی منابع بودجه در این کمیته یکبار دیگر ضمن ارایه گزارش درباره آخرین وضعیت بودجه دفاعی کشور درخواست‌های بودجه‌ای خود را مطرح کردیم.

وزیر دفاع: سرمایه‌گذاری و تحول اقتصادی نیازمند استقرار امنیت پایدار در کشور است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در توضیح درخواست‌های بودجه‌ای حوزه دفاعی، تصریح کرد: کمک‌هایی بودجه‌ای باید به حوزه دفاعی شود، در این جلسه در مورد امکان این کمک و منابعی که می‌توان برای آن‌ها فراهم کرد، صحبت شد که امیدواریم در جریان بررسی در کمیسیون و صحن مجلس تصویب شود.

امیرسرتیپ امیر حاتمی تاکید کرد: در حوزه معیشت، راهبری نیروهای مسلح و بنیه دفاعی انتظار می‌رود کمک بودجه‌ای تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران