هیمنه آمریکا در منطقه خاورمیانه با شهادت «سردار سلیمانی» شکست

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

امام جمعه رشت:

هیمنه آمریکا در منطقه خاورمیانه با شهادت «سردار سلیمانی» شکست

هیمنه آمریکا در منطقه خاورمیانه با شهادت «سردار سلیمانی» شکست

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به شکست هیمنه آمریکا در منطقه خاورمیانه با شهادت «سردار سلیمانی»، گفت: ملت های منطقه به این باور رسیده اند که می توانند در برابر آمریکا ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی هیمنه آمریکا در جهان را شکست، اظهار کرد: امت اسلامی امروز به این نتیجه که قدرت شکست آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری را دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه کشورهای و ملت‌های اسلامی به این باور رسیده‌اند که توانا ایستادگی در برابر آمریکا را دارند که این در تاریخ بی سابقه است، گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا ادعا می‌کند که دیگر نیازی به نفت کشورهای غرب آسیا ندارند یک پیروزی بزرگ برای ملت‌های این منطقه محسوب می‌شود.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه باید دانشگاهیان باید رساله ارشد و دکتری خود را به تحقیق درباره سردار سلیمانی اختصاص دهند، گفت: اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی و ابوالمهدی مهندس پارلمان عراق اخراج آمریکا از این کشور را تصویب می‌کند از برکات خون این شهدا است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پیام‌های که سردار سلیمانی برای مسئولان کشور داشته خدمت خالصانه و بی منت به مردم است، تصریح کرد: اخلاص در عمل سبب محبوبیت سردار سلیمانی در میان همه اقشار جامعه و مردم منطقه شده است.

امام جمعه رشت در ادامه به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق اشاره و با بیان اینکه این اقدام سپاه سبب شادی دل ملت‌های مظلوم منطقه و ایران شد، افزود: شهادت سردار سلیمانی افق‌های روشنی برای ایران اسلامی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه شهادت سلیمانی سبب دمیده شدن روح تازه در محور مقاومت شد، گفت: دشمن با جنگ رسانه‌ای در تلاش است جوانان دنیای اسلام را نسبت به آینده مأیوس کند.

آیت الله فلاحتی همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم قم اشاره و تصریح کرد: ایشان بیشتر بیاناتشان را به سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اختصاص دادند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان برخی از مسئولان سیاسی، اظهار کرد: جای تعجب است هنوز عده‌ای از این مسئولان دم از مذاکره با آمریکا می‌زدند به این افراد توصیه می‌کنیم که هر چه سریع‌تر به آغوش ملت بازگردد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران