اعضای گروه داوری بخش مسابقه "رادیو رادی" انتخاب و معرفی شدند

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

اعضای گروه داوری بخش مسابقه "رادیو رادی" انتخاب و معرفی شدند

اعضای گروه داوری بخش مسابقه رادیو جشنواره رادی متشکل از بهزاد فراهانی، بهروز محمودی بختیاری و رویا فلاحی انتخاب و معرفی شدند.

اعضای گروه داوری بخش مسابقه "رادیو رادی" انتخاب و معرفی شدند – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، بهزاد فراهانی نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، بهروز محمودی بختیاری زبان‌شناس، پژوهشگر و محقق و دانشیار پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و رویا فلاحی بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و از فعالان بازیگری در عرصه نمایش‌های رادیویی است.

دو خبر از جشنواره تئاتر اکبر رادی

اضافه می‌شود بخش رادیو رادی (نمایش رادیویی آثار اکبر رادی) این جشنواره به‌صورت رقابتی و برای نخستین بار در دو دستهٔ نمایش‌های رادیویی و رادیو تئاتر برگزارمی شود. در این بخش در هر دو دسته، حداکثر شش اثر توسط هیئت انتخاب این بخش به دبیرخانهٔ جشنواره معرفی می‌شوند. بر اساس این گزارش، در هر دو دسته از بخش رقابتی رادیو رادی صرفاً اختصاص به آثار استاد اکبر رادی دارد و در دو قالب " فایل‌های صوتی" و "رادیو تئاتر" برگزار می‌شود. هم‌چنین آثار بخش " رادیو تئاتر" همزمان با اجرا در زمان برگزاری جشنواره به‌صورت زنده از شبکهٔ رادیویی نمایش پخش‌شده و آثاری که در قالب فایل صوتیِ آماده، پذیرفته می‌شوند مطابق زمان‌بندی و ضوابط رادیو نمایش، در روزهای جشنواره یا پس از آن پخش می‌شوند.

دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی از 25 دی‌ماه سال جاری به مدت چهار روز با دبیری بهزاد صدیقی با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و مشارکت شورای اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، و با حمایت فرهنگسرای سرو، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش) و شرکت تبلیغاتی جارچی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *