کتاب‌های مجموعه راهنمای اندیشه‌ورزان به چاپ پنجم و هفتم رسیدند

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

توسط نشر نو؛

کتاب‌های مجموعه راهنمای اندیشه‌ورزان به چاپ پنجم و هفتم رسیدند

کتاب‌های مجموعه راهنمای اندیشه‌ورزان به چاپ پنجم و هفتم رسیدند

ترجمه ۳ عنوان اول مجموعه راهنمای اندیشه‌ورزان نوشته ریچارد پل و لیندا الدر توسط نشر نو به چاپ‌های پنجم و هفتم رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عناوین اول تا سوم مجموعه ۴ جلدی راهنمای اندیشه‌ورزان نوشته ریچارد پل و لیندا الدر که بهار سال ۹۶ با ترجمه و بازنویسی مهدی خسروانی توسط نشر نو چاپ شده بود، به‌تازگی به چاپ‌های پنجم و هفتم رسیده‌اند.

«مفهوم و ابزارهای تفکر نقادانه» اولین عنوان این مجموعه است که به‌تازگی به چاپ پنجم رسیده است. چاپ چهارم این‌کتاب اسفند ۹۷ به بازار عرضه شد.

این کتاب مفهوم‌ها و ابزارهای اصلی تفکر نقادانه را از دیدگاه ریچارد پل در بر می‌گیرد. این مفهوم‌ها و ابزارها در کتاب پیش رو، به صورت فشرده بیان می‌شوند. این کتاب، مبنای دیگر کتاب‌های مجموعه «راهنمای اندیشه ورزان» است و حاوی برداشتی از تفکر نقادانه است که نوعی توافق عمومی‌بر سر آن وجود دارد. به همین دلیل به کار اساتید و افراد مرتبط با تفکر انتقادی می‌آید. البته این کتاب، برای دانشجویان نیز یک اثر تکمیلی است.

چاپ پنجم این‌کتاب با ۹۶ صفحه و قیمت ۱۴ هزار تومان منتشر شده است.

«ماهیت و کارکردهای تفکر نقادانه و خلاقانه» هم به‌عنوان کتاب دوم این‌مجموعه به‌تازگی به چاپ پنجم رسیده است. چاپ چهارم این‌کتاب هم اسفندماه گذشته عرضه شده بود.

نویسندگان در این مجلد، رابطه میان وجه خلاقانه و وجه نقادانه تفکر در آن را بررسی کرده‌اند. این کتاب نشان می‌دهد که تفکر نقادانه و خلاقانه نیازمند یکدیگر هستند. همچنین، ذهن‌های بزرگ در نتیجه به کارگیری همزمان تفکر نقادانه و خلاقانه پدیده آمده اند.

چاپ پنجم این‌کتاب هم با ۱۱۲ صفحه و قیمت ۱۷ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

«مغالطه‌های پرکاربرد» با عنوان فرعی «۴۴ ترفند کثیف برای برنده شدن در بحث‌ها» هم سومین کتاب مجموعه «راهنمای اندیشه‌ورزان» است که به‌تازگی چاپ هفتم رسیده است. این‌کتاب اسفندماه سال ۹۷ همراه دو عنوان دیگر، به چاپ پنجم رسیده بود.

نویسندگان این کتاب در ظاهر خواسته‌اند استفاده از مغالطه‌ها را به خواننده بیاموزند اما در واقع سعی می‌کنند او را با پرکاربردترین مغالطه‌ها که در دنیای سیاست و تبلیغات و … مورد استفاده قرار می‌گیرند، آشنا کنند تا هم خودش قربانی مغالطه‌ها نشود و هم از به کار بردن مغالطه‌ها در مقابل دیگران بپرهیزد.

چاپ هفتم این‌کتاب با ۱۶۸ صفحه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران