بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت 9 دی

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت ۹ دی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در گرامیداشت حماسه «نهم دی» روز بصیرت و ولایتمداری، بیانیه ای صادر کردند.

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت 9 دی – اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و ولایتمداری، بر رساندن پیام وحدت و انسجام ملت به گوش بدخواهان این کشور، تأکید کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه هویتی برگرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و گرامیداشت نهم دی حاوی این پیام است که ملت ایران نسبت به وحدت و مداخله دشمنان در سرنوشت خود حساس هستند و برای دفاع از ولایت فقیه، دستاوردهای انقلاب و منافع ملی از هیچ تلاشی در این راستا دست نمی‌کشند.

به واقع نهم دی ماه فصل تازه‌ای در تعمیق ارزش‌های انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است. در سال 88 پس از گذشت چندین ماه التهاب‌آفرینی و تخریب اموال عمومی، سوءاستفاده خشونت‌طلبان از فضای موجود و فعالیت منافقان و سلطنت‌طلبان از آن وضعیت، موجب شد تا مقدسات و ارزش‌های اسلامی در ظهر عاشورا از این اقدام مخرب به منافع ملی در امان نباشد و به ساحت ائمه معصومین توهین شود و شرایط به گونه‌ای شد که عده ای فریب‌خورده از منافع ملی غفلت کنند، اما هوشیاری مردم دیندار و متعهد به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی با حضوری بی‌بدیل در راهپیمایی نهم دی در حفظ و دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی، خنثی کردن توطئه دشمنان و عوامل دست‌نشانده و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

آیت الله ملکوتی در گفت‌و‌گو با تسنیم: یوم‌الله 9 دی پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به دشمن است‌نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌و‌گو با تسنیم: 9 دی تیر خلاص به فتنه‌گران بود / غیرت دینی مردم ایران هیچ‌گاه فروکش نمی‌کند

به واقع حرکت مردمی نهم دی پیامی آشکار به همه برهم‌زنندگان نظم، آرامش و امنیت کشور به ویژه دشمنان ایران اسلامی بود که همواره می‌کوشند به اعتماد عمومی و منافع ملی ضربه بزنند، اما در مقاطع مختلف و تاریخی مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام اسلامی با اراده ای بی‌نظیر، فتنه دشمنان و توطئه‌گران را خنثی می‌کنند که در این میان می‌توان به نقش جامعه دانشگاهی اشاره داشت که در آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی به آحاد ملت، به رسالت خود عمل کرده‌اند.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و ولایتمداری از خانواده بزرگ این دانشگاه می خواهد در کنار صفوف به هم پیوسته مردم، حضوری چشمگیر و دشمن‌شکن در راهپیمای این روز داشته باشند تا پیام وحدت و انسجام ملت رساتر از گذشته به گوش بدخواهان این کشور برسد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *