نماینده مشهد: شفافیت مالی کاندیداها دست‌های فاسد را از انتخابات کوتاه می‌کند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

نماینده مشهد: شفافیت مالی کاندیداها دست‌های فاسد را از انتخابات کوتاه می‌کند

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: شفافیت مالی کاندیداها منجر به این می‌شود که دست‌های فاسدی که پشت انتخابات مجلس قرار گرفته و در پی سوء‌استفاده هستند را کوتاه می‌کند.

نماینده مشهد: شفافیت مالی کاندیداها دست‌های فاسد را از انتخابات کوتاه می‌کند – اخبار سیاسی –

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تصویب دو فوریت طرح شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات در جلسه علنی پارلمان، اظهار داشت: یکی از مسائلی که برای نمایندگان از همان نقطه آغازین ورودشان به انتخابات مطرح می‌شود این است که جریان‌های قدرت و ثروت برای رسیدن به منافع خود، با پول‌های کثیف از کاندیداها حمایت می‌کنند و کاندیداها ناخواسته مدیون چنین جریاناتی می‌شوند.

وی در همین راستا افزود: شفافیت مالی کاندیداها هم بسیاری از شبهه‌ها را در این حوزه بر طرف می‌کند و هم منجر به این می‌شود که دست‌های فاسدی که پشت انتخابات مجلس قرار گرفته و در پی سوء استفاده هستند را کوتاه می‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: طرح شفاف‌سازی منابع مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها در راستای ارتقاء اعتماد مردم به نظام است و این شفافیت یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که امیدواریم با تصویب در جلسه علنی و اجرای درست آن شبهه در این زمینه از بین برود.

پژمانفر تصریح کرد: شفافیت مالی کاندیدا‌ها در کشور‌هایی که انتخابات برگزار می‌شود نیز وجود دارد و افراد در هزینه کرد‌های انتخاباتی باید کاملا شفاف و روشن عمل کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا به این طرح رأی مثبت می‌دهید و آیا حاضر هستید که رأی شما به صورت شفاف اعلام شود، گفت: بله رأی مثبت می‌دهم و حاضر هستم که رأی بنده درباره این طرح به صورت شفاف اعلام شود.

انتهای‌ پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *