بازدید امیر دریادار خانزادی از ناوشکن‌های چین و روسیه

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

بازدید امیر دریادار خانزادی از ناوشکن‌های چین و روسیه

فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت فرماندهان ناوگروه روسی و چینی از یگان‌های شرکت‌کننده دو کشور در رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین بازدید کرد.

بازدید امیر دریادار خانزادی از ناوشکن‌های چین و روسیه – اخبار سیاسی –

به گروه خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش پس از پایان رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین به دعوت فرماندهان ناوگروه روسی و چینی از یگان‌های شرکت‌کننده دو کشور در این رزمایش بازدید کرد.

سردار دهقانی: برگزاری رزمایش‌های مشترک ادامه خواهد یافتگزارش: 10 دلیل اهمیت برگزاری رزمایش مشترک ایران،چین و روسیهگفت‌وگو|رزمایش مرکب ارتش نشان‌دهنده تحریم‌ناپذیری قوای نظامی ایران است

امیر دریادار خانزادی در این بازدید با حضور در ناوشکن روسی «یاروسلو مودری» ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ناوشکن‌ها، با قابلیت‌ها و امکانات این یگان آشنا شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه به دعوت فرمانده یگان چین در رزمایش مرکب دریایی سه‌جانبه با حضور در ناوشکن «شینینگ» از بخش‌های مختلف این یگان نیز بازدید کرد.

همچنین در ادامه با حضور فرماندهان یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین نشست بررسی و ارزیابی عملکرد یگان‌ها این رزمایش نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *