آرامش ایران مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی است/مردم متحدتر می‌شوند

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

آرامش ایران مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی است/مردم متحدتر می‌شوند

آرامش ایران مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی است/مردم متحدتر می‌شوند

وزیر ورزش با تمجید از مقام شامخ سردار قاسم سلیمانی گفت: آرامشی که در منطقه و در ایران برقرار است مدیون رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در وزارت ورزش برگزار شد.

در این مراسم مسعود سلطانی فر گفت: مجددا شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می گویم. امیدوارم همه در مسیر آرمان های این شهید حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته گروه های تکفیری در منطقه نفوذ داشتند، تصریح کرد: این موضوع را همه به یاد داریم، اینها خود را به عنوان گروه مسلمان معرفی می کردند اما با تفکر افراطی گری آمدند و بر بخش های وسیعی از خاک سوریه و عراق حاکم شدند.

وزیر ورزش ادامه داد: نا امنی در این کشورها در حال به اوج رسیدن بود که سپاه قدس ایران به فرماندهی شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش برای سازماندهی نیروهای آن کشورها وارد ماجرا شدند. امروز شاهدیم که بیش از ٨٠ درصد خاک سوریه از وجود نیروهای تکفیری پاک شده و تقریبا همه عراق در آرامش و امنیت به سر می برد.

وی تاکید کرد: این به برکت دلاوری های حاج قاسم سلیمانی، همرزمانش و سپاه قدس بوده است. قطعا اگر این حضور و هدایت نبود شاید امروز باید با داعش و گروه های تکفیری در مرزها مبارزه کرده و می جنگیدیم چرا که بخش های وسیعی در تصرف آنها بود.

سلطانی فر با بیان اینکه این گروه ها چهره ای از اسلام را به نمایش گذاشته بودند که به شدت مورد انزجار جهان قرار گرفته بود، صحبت های خود را ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: حتی کشورهایی که این گروه ها را ایجاد کرده و از آنها حمایت می کردند، کارشان به جایی رسید که دست از حمایت جدی برداشتند، خوشبختانه سپاه قدس به فرماندهی شهید سلیمانی باعث شد که تقریبا منطقه از وجود این گروه های خشونت طلب پاک شود. به طور حتم معادلات سیاسی منطقه و خاورمیانه در آینده به نفع حرکت مقاومت خواهد شد.

سلطانی فر با اشاره به اینکه انتقام سخت ملت ایران و تاوان ترامپ به خاطر این حرکتی که انجام شد دور نیست، گفت: اطمینان داریم سربازان آمریکایی به زودی منطقه را با ذلت ترک می کنند و با کمک همه کشورهای منطقه تامین امنیت ایجاد می شود، نیازی هم به حضور خارجی ها نخواهد بود. تفکر حاج قاسم سلیمانی یک تفکر و ایدئولوژی است که امروز باعث رویش های بسیاری خواهد شد.

وزیر ورزش در ادامه یادآور شد: حاج قاسم های زیادی در حال به وجود آمدن و تربیت شدن هستند. مطمئن باشید این شرایط ایجاد شده باعث انسجام و وحدت مردم می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهادت این شهید بزرگوار باعث می شود که پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحکیم شود، به سوالی مبنی بر اینکه "آیا برنامه ای برای نامگذاری رویدادهای ورزشی به نام سردار سلیمانی خواهید داشت؟"، پاسخ داد.

مسعود سلطانی فر در این زمینه گفت: فدراسیون ها تعدادی از رویدادهای بین المللی را به نام این شهید نامگذاری کردند و امیدوارم بتوانیم مسابقات بیشتری را به نام او و با این هدف که این ارزش ها با تفکرات گسترش بدهیم، برگزار کنیم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران