آمریکا سیلی نمی‌خورد، جسورتر می‌شد/ جبهه مقاومت قوی‌تر می‌شود

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

حاجی‌دلیگانی در گفتگو با مهر:

آمریکا سیلی نمی‌خورد، جسورتر می‌شد/ جبهه مقاومت قوی‌تر می‌شود

آمریکا سیلی نمی‌خورد، جسورتر می‌شد/ جبهه مقاومت قوی‌تر می‌شود

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: اگر جمهوری اسلامی یک «سیلی» به آمریکایی‌ها نمی‌زد، سیاستمداران تروریست آمریکا در تجاوز به منافع ملت ایران جسورتر می‌شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران به نیروهای تروریست آمریکایی در عراق، گفت: آمریکایی‌ها غلط بزرگی کردند و پاسخی در حد یک سیلی نیز دریافت کردند اما این پاسخ قطعاً در حد و اندازه جنایتشان علیه سردار سلیمانی نبود و جبران خون این شهید نمی‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت مقابله با مثل با آمریکا، افزود: اگر جمهوری اسلامی یک «سیلی» به آمریکایی‌ها نمی‌زد، سیاستمداران تروریست آمریکا در تجاوز به منافع ملت ایران جسورتر می‌شدند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: انتقام نهایی خون سردار سلیمانی، قطع شدن پای آمریکایی‌ها از منطقه است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نه تنها مردم ایران، بلکه بسیاری از مردم منطقه امنیت و آرامش خود را مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی و یارانش هستند و شهادت سردار سلیمانی نه تنها از بصیرت و بیداری مردم منطقه در مقابل مستکبران نمی‌کاهد، بلکه آنان روز به روز با یکدیگر متحدتر می‌شوند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها مشکلی در جبهه مقاومت به وجود نخواهد آورد بلکه سبب تقویت جبهه مقاومت اسلامی می‌شود، گفت: رشادت‌های سردار سلیمانی باعث ایجاد جریان مقاومت در منطقه شد و این جریان از بین نخواهد رفت و راه خودش را مستحکم‌تر از قبل ادامه خواهد داد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعاً مقاومت مسلمانان در برابر زورگویان جهان بیشتر می‌شود چراکه مقاومت، درمان همه مشکلات و دردهای منطقه بوده و خواهد بود، اظهار داشت: آمریکا و ترامپ با ترور سردار سلیمانی ثابت کردند که علیرغم آنکه بحث مذاکره را مطرح می‌کنند، کینه عمیقی نسبت به جمهوری اسلامی و مردان رشیدی چون سردار سلیمانی دارند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران