حمله موشکی سپاه هیمنه پوشالی آمریکا را به دنیا نشان داد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح:

حمله موشکی سپاه هیمنه پوشالی آمریکا را به دنیا نشان داد

حمله موشکی سپاه هیمنه پوشالی آمریکا را به دنیا نشان داد

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اینکه پایگاه آمریکایی مورد حمله موشکی سپاه قرار می‌گیرد، همه دنیا فهمیدند قدرت آمریکا پوشالی بوده و این برای جبهه مقاومت بیانگر پیروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر محمدرضا قرایی آشتیانی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه کوچه‌های پایداری که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شده است، اظهار داشت: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون شاهد بودیم که لحظه‌ای نبوده که دشمن شیطنت نکند، اما جمهوری اسلامی به یمن تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری توانسته توأم با قدرت، اقتدار هم داشته باشد، کاری که صاحبان قدرت‌های ظاهری تاکنون نتوانستند انجام دهند.

وی افزود: امروز اقتدار جمهوری اسلامی مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی را در جبهه مقاومت اسلامی استوار کرده تا در برابر نظام سلطه و استکباری بایستند و امروز دیدیم که ثمره خون این شهید بزرگوار چه عظمتی را در سطح منطقه خلق کرده و الحمدلله نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و صلابت کار را دنبال خواهد کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایادی شیطان یقیناً براساس سنت‌های الهی هیچ‌وقت در هیچ عرصه‌ای پیروز نخواهند شد و کسانی که در جبهه حق بوده و بندگی خدا را می‌کنند و با اخلاص هستند خداوند متعال وعده دادند که نصرت و پیروزی با آنهاست، لذا هر اتفاقی که در سطح جهان بیفتد به نفع جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان کاملاً مستاصل شدند و ترامپ خائن و جنایتکار به گونه‌ای مستاصل شده که درخواست همکاری با ایران را در این شرایط داده است.

امیر قرایی خاطر نشان کرد: ما به جبهه مقاومت و تمام مردم منطقه این نوید را می‌دهیم که هرکس در مسیر خدا گام بردارد پیروز میدان است و آنها هم امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را درک کرده و به آینده امیدوار هستند، چراکه امروز همه دیدند هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد، آنها با تبلیغات پدافندی که داشتند و می‌گفتند می‌توانیم موشک‌ها را بزنیم اما با این همه در برابر حمله موشکی نتوانستند کاری کنند چراکه خداوند در دل دشمنان اسلام رعب ایجاد کرده و همین سبب می‌شود که دشمنان غافلگیر شوند و ضربه بخورند و هیچ اقدامی نتوانند کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یا اعتقاد به وعده‌های الهی به مسیر خود ادامه می‌دهد و معتقدیم این پیروزی‌ها استمرار دارد و ما در همه صحنه‌ها با قدرت ایمان پیش می‌رویم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف از ذخیره استراتژیک برخوردار است، گفت: شما بدانید در سطح نیروهای مسلح کشور همیشه افرادی توانمند حضور دارند که همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اقتدار ایستاده اند و تاریخ نشان داده است هر زمانی که فردی از میان ما رفته است، فرد جایگزین محکم‌تر عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مملکت ما مملو از قاسم سلیمانی‌ها است گفت: همین که امروز پایگاه آمریکایی مورد حمله موشکی قرار می‌گیرد همه دنیا فهمیدند که قدرت آمریکا پوشالی است، و این برای جبهه مقاومت بیانگر پیروزی است و ان شاالله مقاومت با قوت بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران