«آیاندا پاتوسی» یک قدم به استقلال نزدیک شد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

«آیاندا پاتوسی» یک قدم به استقلال نزدیک شد

«آیاندا پاتوسی» یک قدم به استقلال نزدیک شد

با جدی شدن جدایی آیاندا پاتوسی از تیم بن یاس امارات، بازگشت ستاره سابق استقلال به این تیم به مراحل جدی‌تر نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام روزنامه الاتحاد امارات، آیاندا پاتوسی در لیست مازاد تیم بن یاس و وینفرد شفر قرار گرفت تا بازگشت او به استقلال وارد فازی جدیدی گردد.

پاتوسی که ابتدای نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی از کیپ تاون افریقای جنوبی به استقلال پیوست، طی نیم فصل حضور در این تیم تبدیل به بهترین و با ارزش ترین بازیکن آنها شد و علیرغم اطمینانی که مدیر وقت استقلال به منظور ادامه حضور وی در این تیم داده بود، پاتوسی به تیم بن یاس امارات پیوست.

ستاره فصل گذشته آبی ها در تیم جدید شفر آنقدر انتظارات را برآورده نکرد که حالا با ادعای رسانه های اماراتی در لیست مازاد قرار گرفته و این در حالی است گمانه زنی ها از حضور نام این بازیکن در سبد خرید زمستانی آبیها دارد.

این اتفاقات نشان می دهد ستاره سابق تیم استقلال که به در خروجی بن یاس نزدیک شده، در شرف بازگشت به استقلال قرار دارد. به خصوص که این بازیکن قلبا هم تمایل به بازگشت به تیم سابقش را دارد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران