وضعیت مهدی کامرانی بعد از جراحی/ بازگشت به تمرین از هفته آینده

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

وضعیت مهدی کامرانی بعد از جراحی/ بازگشت به تمرین از هفته آینده

وضعیت مهدی کامرانی بعد از جراحی/ بازگشت به تمرین از هفته آینده

کاپیتان تیم بسکتبال شیمیدر که هفته گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی تحت عمل جراحی قرار گرفت با تاکید بر اینکه فردا آتل دستش را باز می‌کند گفت که از هفته آینده تمریناتش را از سر می‌گیرد.

مهدی کامرانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آنچه منجر به آسیب دیدگی و جراحی وی شد، توضیح داد و گفت: در جریان دیدار با مهرام و در کوارتر سوم این دیدار تعادلم به هم خورد و به زمین خوردم، همزمان دستم محکم به پای بازیکن حریف و کفش او خورد و همین برخورد باعث شکستگی شد.

وی در این رابطه ادامه داد: پیش از این دست راستم دچار شکستی شده بود و در اثر این اتفاق انگشت کوچک همین دستم دوباره شکست. شدت شکستگی هم به حدی زیاد بود که به جراحی نیاز داشت. این عمل چهارشنبه گذشته توسط دکتر کیهانی انجام شد که پیش از این سه بار توسط او تحت جراحی پا (یک بار) و دست (دوبار) قرار گرفته بودم.

این بازیکن بسکتبال با بیان اینکه در قسمت شکستگی دستش پین گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: پزشک از جراحی و روند آن رضایت کامل داشت و حتی ابراز امیدواری کرد که محل جراحی خیلی زود جوش می خورد.

کامرانی در مورد دوره نقاهت و اینکه دقیقا چه زمانی به تمرین و بازی باز می گردد نیز گفت: فردا (یکشنبه) آتل دستم را باز می کنم و از هفته آینده هم تمریناتم را آغاز می کنم. طبق گفته پزشک به فیزیوتراپی نیاز ندارم اما اینکه بتوانم به ترکیب تیم بازگشته و در رقابت های لیگ برتر به میدان بروم حداقل یک ماه زمان لازم دارد.

وی تاکید کرد: از هفته آینده تمرینات هوازی را آغاز می کنم و بعد به تدریج تمرین با توپ را هم در برنامه خواهم داشت. فکر می کنم سه هفته نیاز داشته باشم تا بتوانم تمرین کامل داشته و ریباند کنم. با این اوصاف احتمالا یک ماه دیگر شرایط لازم برای حضور در ترکیب تیم و بازی کردن را پیدا خواهم کرد.

ملی پوش پیشین بسکتبال همچنین در مورد شرایط تیم شیمیدر در لیگ برتر گفت: خوشبختانه در نیم فصل دوم مسابقات، بازیکنان با هماهنگی و جدیت بیشتری پیگیر دیدارها هستند طوریکه طی هفته های گذشته عملکرد و نتایج خوبی در لیگ برتر به دست آورده ایم. البته امیدوارم به خاطر غیبت من و آسیب دیدگی بازیکن خارجی تیم، این شرایط تحت تاثیر قرار نگیرد و دیگر بازیکنان بتوانند روند خوب خود را همچنان ادامه دهند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران