اجرای بیش از ۱۱۰۰ برنامه در پویش سراسری آماده باش

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

اجرای بیش از ۱۱۰۰ برنامه در پویش سراسری آماده باش

اجرای بیش از ۱۱۰۰ برنامه در پویش سراسری آماده باش

رضا شجیع سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ورزش های همگانی گفت: تا کنون بیش از ۱۱۰۰ برنامه در پویش سراسری آماده باش توسط هیئت های ورزش همگانی استانها، انجمن ها و کمیته ها اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی، رضا شجیع درباره پویش های همگانی تصریح کرد: با گذر از دهمین روز پویش سراسری آماده باش بیش از ۱۱۰۰ برنامه در سراسر کشور اجرا شده است.

شجیع گفت:‌ روزانه به طور میانگین بیش از ۲۱۰ برنامه توسط استان ها، انجمن و کمیته های تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی در سراسر کشور اجرا می شود.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ورزش های همگانی در خاتمه تاکید کرد:‌ ارزیابی کیفی برنامه ها به طور جدی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با تولید محتوا و اجرای برنامه های کیفی متناسب با شرایط کرونایی زمینه خلق یک گفتمان فراگیر در حوزه ورزش همگانی را فراهم کنیم.

پویش سراسری آماده باش از ۱۰ مرداد ماه آغاز به کار کرده و به مدت ۵۰ روز ادامه خواهد داشت.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران