زندگی مخفیانه و دشوار خبرچین‌های دوپینگ ورزش روسیه در آمریکا

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

زندگی مخفیانه و دشوار خبرچین‌های دوپینگ ورزش روسیه در آمریکا

خبرچین‌های دوپینگ ورزش روسیه در آمریکا زندگی مخفیانه و دشواری را سپری می‌کنند.

زندگی مخفیانه و دشوار خبرچین‌های دوپینگ ورزش روسیه در آمریکا – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، 2 خبرچین دوپینگ ورزش روسیه این روزها زندگی دشواری را در آمریکا سپری می‌کنند و پس از مواجه‌شدن با تهدیدهایی، مدام محل زندگی خود را تغییر می‌دهند.

یولیا استپانووای 37 ساله، دونده پیشین روسیه است و ویتالی، همسر 37 ساله‌اش نیز زمانی در آژانس ملی ضددوپینگ روسیه (RUSADA) کار می‌کرد. آنها نخستین خبرچین‌هایی بودند که پیش از المپیک تابستانی 2016 برنامه‌های دوپینگ در رشته‌های مختلف ورزش روسیه را به نمایش عمومی گذاشتند. این اقدام آنها باعث شد تا موقعیت رادچنکووا، رئیس پیشین لابراتوار مسکو که او نیز اکنون در آمریکا زندگی می‌کند با خطر مواجه شود.

این زوج اکنون پس از خروج از روسیه و سفر به آمریکا بدون دریافت تابعیت هر 6 ماه یک‌ بار خانه خود را تغییر می‌دهند. آنها در واقع نوعی زندگی زورگویانه را تجربه می‌کنند و باید با سازمان‌های مرتبط با تحقیق درباره فساد و دوپینگ در ورزش روسیه همکاری داشته باشند.

کمیته اجرایی آژانس جهانی ضددوپینگ روز 9 دسامبر محرومیتی 4 ساله‌ علیه روسیه اتخاذ کرد. بر اساس این تصمیم روسیه از میزبانی و شرکت در رقابت‌های المپیک، پارالمپیک و رقابت‌‌های جهانی رشته‌های ورزشی مختلف محروم شده است. ورزشکاران مجاز روسی نیز برای شرکت در رقابت‌های المپیک و جهانی بدون پرچم و سرود ملی به میدان خواهند رفت.

پایان کار 6 ساله رئیس آژانس جهانی ضددوپینگ

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران