احتمال بازگشت منصوریان به ذوب آهن ضعیف شد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

احتمال بازگشت منصوریان به ذوب آهن ضعیف شد

احتمال بازگشت منصوریان به ذوب آهن ضعیف شد

مذاکرات باشگاه ذوب آهن با علیرضا منصوریان برای بازگشت به این تیم خیلی موثر نبود تا احتمال بازگشت سرمربی سابق این تیم ضعیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از آنکه علیرضا منصوریان در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر بنا بر صورتجلسه ای که در باشگاه تنظیم شده بود ترجیح داد به تعهدش پایبند مانده و از جمع سبز پوشان جدا شود و حتی تیمش را مقابل سایپا همراهی نکرد، مسئولان باشگاه ذوب آهن به فکر راضی کردن او و بازگشتش به این تیم افتادند.

ذوب آهنی به موازات رایزنی با منصوریان جهت راضی کردنش به بازگشت، با برخی گزینه های دیگر نیز مذاکراتی را پیش بردند.

منصوریان برای بازگشت به ذوب آهن شروطی تعیین کرد از جمله اینکه بازیکنان کلیدی اش مثل ارسلان مطهری، اسماعیلی فر و دیگران برای نیم فصل دوم از این تیم جدا نشوند، بازیکنان مورد نیاز به منظور تقویت تیم برای نیم فصل دوم جذب شوند، پرداختی بازیکنان برای آغاز نیم فصل به حد متعارفی برسد و دوری یکی از مدیران فوتبالی از تیم بزرگسالان.

پیگیری های خبرنگار مهر در این خصوص مشخص کرد مذاکرات ذوبی ها با منصوریان خیلی موفقیت آمیز نبود و سرمربی پیشین این تیم هنوز راضی به بازگشت نشده است. احتمال بازگشت منصوریان به جمع سبزپوشان به حداقل رسیده و ممکن است طی یکی دو روز آینده وی با این تیم تسویه حساب کرده و ذوبی ها نیز سرمربی جدید شان را رسماً مشخص کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران