احتیاط منجر به شکست خواهد شد/ نقش هواداران در نتیجه تاثیرگذار است

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

احتیاط منجر به شکست خواهد شد/ نقش هواداران در نتیجه تاثیرگذار است

احتیاط منجر به شکست خواهد شد/ نقش هواداران در نتیجه تاثیرگذار است

مهاجم پیشین سرخابی ها گفت: هر تیمی که بیش از اندازه احتیاط را در دستور کار قرار دهد به طور حتم شکست خواهد خورد.

علی علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر به دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته همیشه دو تیم دیدارهای قبل از دربی را فدای دربی می کردند اما خوشبختانه این بار استقلال و پرسپولیس این مساله را به فراموشی سپرده و با بردهایی که مقابل حریفان خود به دست آوردند توانستند هم سه امتیاز را از آن خود کرده و هم آماده دیدار سنتی باشند.

وی تاکید کرد: من در هر دو تیم در دربی ها حضور داشتم و تجربه خوبی از این بازی ها دارم، این دیدار بازیکنان باتجربه می خواهد، معمولا کم تجربه ها دچار استرس می شوند و نمی توانند بازی را که برابر دیگر حریفان انجام می دهند در این دیدار به نمایش بگذارند.

علیزاده ادامه داد: در طول روزهای باقی مانده تا دربی فرهاد مجیدی باید بازیکنان جوان را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کند، مجیدی خودش سال ها در دربی حضور داشته و تجربه این بازی سخت را دارد و می داند باید چگونه با بازیکنانش صحبت کند تا آنها آماده این دیدار شوند.

مهاجم پیشین سرخابی ها تصریح کرد: نقش کاپیتان های دو تیم در این بازی بسیار پررنگ است آنها می توانند با آرامش دادن به بازیکنان هم جو استادیوم را آرام کنند و هم با صحبت با بازیکنان در طول بازی آنها را تشویق به یک بازی خوب در برابر حریف کنند بنابراین همیشه باتجربه ها می توانند حضوری مثبت و مفید در این دیدار داشته باشند.

علیزاده در خصوص نبود شجاع خلیل زاده و شیخ دیاباته گفت: خلیل زاده به دلیل رفتارهایی که انجام می دهد تا حالا چندین بار به پرسپولیس ضربه زده است او باید آرامش خود را حفظ کند تا نگذارد اینقدر زود اعصابش به هم ریخته و با بازیکنان حریف یا داور درگیر شود. اگر برابر نفت آبادان او خونسردی خود را حفظ می کرد به طور قطع می توانست در این بازی حضور داشته و کمک مفید به پرسپولیس داشته باشد در خصوص دیاباته هم باید بگویم هنوز وضعیت او مشخص نیست البته اگر به این بازی نرسد استقلال ضربه بزرگی خواهد خورد چون دیاباته این روزها در آمادگی کامل به سر می برد و توانسته بود با مهدی قائدی یک زوج خوب و هماهنگ تشکیل داده و برای هر تیمی خطرساز باشند.

مهاج پیشین سرخابی ها در خصوص تقابل دو دروازه بان استقلال و پرسپولیس هم گفت: هر دو از تجربه بالایی برخوردارند، آنها می توانند نقشی پررنگ در این دیدار داشته باشند. بیرانوند حالا با حضور در تیم ملی و بازی های ملی که انجام داده تجربه خوبی دارد و حسینی هم نشان داده از آمادگی بالایی برخوردار است و حالا به یک نقطه اطمینان در تیم تبدیل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش هواداران در این دیدار بسیار تاثیرگذار است، مطمئنا اگر آنها از تیم خود حمایت کنند و از حاشیه ها به دور باشند بازیکنان دو تیم هم می توانند نمایش بهتری از خود نشان داده و پیروز میدان باشند، هر چند که لحظه ها در این دیدار سرنوشت ساز است و هر تیمی که از موقعیت ها به خوبی استفاده کند مطمئنا پیروز میدان خواهد بود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران