احزاب عربی : تجاوز آمریکا به مواضع حشد شعبی بیانگر تروریسم سازمان یافته دولتی است

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

احزاب عربی : تجاوز آمریکا به مواضع حشد شعبی بیانگر تروریسم سازمان یافته دولتی است

دبیرخانه کنگره احزاب عربی در لبنان در بیانیه‌ای تجاوز اخیر ارتش آمریکا به مواضع حشد شعبی عراق را محکوم کرد.

احزاب عربی : تجاوز آمریکا به مواضع حشد شعبی بیانگر تروریسم سازمان یافته دولتی است – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، قاسم صالح دبیرکل کنگره احزاب عربی در بیانیه‌ای با بیان اینکه تجاوز وحشیانه آمریکا به مواضع گردان‌های حزب الله از گروه‌های حشد شعبی عجیب نبود، افزود این تجاوز جنایتکارانه بیانگر نقض آشکار حاکمیت عراق و هدف قرار دادن ملت مقاوم این کشور برای بازگرداندن هرج و مرج و ضربه زدن به ثبات و احیای طرح‌های تجزیه و فدرالی برای سیطره بر ثروت‌های عراق و منطقه است.

وی خاطر نشان کرد این امر اکنون در شمال سوریه رخ داده به طوری که نظامیان آمریکای اشغالگر بر میادین نفت سوریه مسلط هستند که تجاوزی به حاکمیت سوریه و نقض قوانین بین المللی است.

صالح تصریح کرد مقابله با این نیروها و بیرون راندن آنها از خاک سوریه و عراق یک وظیفه ملی است و همه باید در کنار ملت عراق برای حفظ وحدت و امنیت و ثبات آن قرار گیرند.

حزب‌الله عراق: آمریکا مرتکب حماقت شد/ پاسخ به تجاوزات قاطع و کوبنده خواهد بود

شامگاه یکشنبه هشتم دی،مواضع «گردان‌های حزب‌الله» عراق وابسته به حشد شعبی در شهر مرزی القائم استان الانبار (غرب عراق) هدف حملات هوایی آمریکا قرار گرفت که به شهید و زخمی شدن ده‌ها نفر از نیروهای مردمی منجر شد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز بلافاصله پس از انجام این حمله، در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور مواضع حشد شعبی در نزدیکی شهر القائم را هدف حمله هوایی قرار داده است.

سران عراق، نمایندگان، گروه‌های سیاسی و فراکسیون‌های پارلمانی و شخصیت‌های مختلف عراقی این تجاوز آشکار آمریکا به مواضع نیروهای بسیج مردمی(حشد شعبی) را محکوم و آن را نقض آشکار حاکمیت ملی کشورشان قلمداد کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران