استاد برجسته حقوق بین‌‌الملل: ترامپ جنایتکار جنگی است/ عراق می‌تواند علیه آمریکا دفاع مشروع کند

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

استاد برجسته حقوق بین‌‌الملل: ترامپ جنایتکار جنگی است/ عراق می‌تواند علیه آمریکا دفاع مشروع کند

استاد برجسته حقوق بین‌الملل و مدیر گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی گفت: عملیات مسلحانه نیرو‌های آمریکایی در خاک عراق "تجاوز "محسوب می‌شود و دولت عراق می‌تواند مبادرت به دفاع مشروع علیه آمریکا کند.

استاد برجسته حقوق بین‌‌الملل: ترامپ جنایتکار جنگی است/ عراق می‌تواند علیه آمریکا دفاع مشروع کند – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا ضیایی بیگدلی در پیامی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در یک عملیات تروریستی توسط آمریکا در خاک عراق اظهار کرد: «به عنوان یک معلم قدیمی حقوق بین الملل مختصرا یادآور می‌شوم که عملیات مسلحانه نیرو‌های آمریکایی در خاک عراق «تجاوز» محسوب می‌شود و دولت عراق می‌تواند با کمک نیرو‌های ایرانی مبادرت به دفاع مشروع علیه آمریکا کند.

وی ادامه داد: به علاوه، این اقدام طبق بند 2 ماده 5 اصلاحی اساسنامه دیوان بین‌المللی کیفری مصوب 2010 جنایت محسوب و رئیس جمهور آمریکا که مستقیما دستور این عملیات را داده است و سایر دست اندرکاران آن، جنایتکار بین‌المللی قلمداد می‌شوند و قابل تعقیب کیفری هستند.

مرتضی شهبازی‌نیا رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و رئیس دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس نیز طی پیامی ضمن شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: ترامپ با این اقدام جنایتکارانه در چاه خشم و نفرت ابدی ملت ایران و همه آزادگان جهان فرو نشست. خطای استراتژیک ترامپ که با هدف ماندن در قدتر انجام گرفت، حق مشروع مقابله به مثل را برای ملت داغدار ایران و آزادگان جهان ایجاد کرد.

فرهنگیان یاد شهید قاسم سلیمانی را در مدارس زنده نگه می‌دارندتسلیت معاونان آموزش‌وپرورش در پی شهادت شهید قاسم سلیمانیزندگینامه سردار قاسم سلیمانی در برنامه درسی قرار می‌گیردتغییر نام مدرسه‌ای در گیلان به نام شهید سپهبد سلیمانیبزرگداشت سردار سلیمانی در مدارس/طنین مرگ بر آمریکاپرچمی که سردار شهید سلیمانی برای بازسازی عتبات برافراشت، بر زمین نخواهد افتادپیام تسلیت جمعیت هلال‌احمر در پی شهادت سردار سلیمانیپیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پی شهادت" سردار سپهبد سلیمانی"فتاح: راه سلیمانی زنده تر شد، دشمن جلاد منتظرانتقام الهی باشدوزیر رفاه: شهادت "سردار سپهبد قاسم سلیمانی" قلب همه را به درد آورد

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران